מימין - ענת גוב עם רופאות וולפסון והילה אלרואי. יח"צ ביה"ח וולפסון
מימין - ענת גוב עם רופאות וולפסון והילה אלרואי. יח"צ ביה"ח וולפסון
ענת גוב וד'ר טל ארזי קליימן. יח"צ ביה"ח וולפסון
ענת גוב וד'ר טל ארזי קליימן. יח"צ ביה"ח וולפסון
הודעה לעיתונות

ענת גוב בפאנל בריאות-האשה של ביה"ח 'וולפסון' "טענו שלא הסכמתי לקבל טיפול לסרטן, זה לא נכון"

"אמנם בראיון שנערך עמי באחרונה, יאיר לפיד הציג אותי כמי שלא הסכימה לקבל טיפול לצורך החלמה ממחלת הסרטן, אך בפועל אכן קיבלתי את כל הטיפולים הנדרשים". כך אמרה בסוף השבוע האחרון, בנימה חיובית ובחיוך, המחזאית ענת גוב. הדברים נאמרו במסגרת פאנל מקצועי של המרכז הרפואי 'וולפסון' בנושא בריאות האשה, שלאחריו הוצג המחזה שכתבה גוב, בבימויה של עדנה מזי"א, המתאר את ההתמודדות עם מחלת הסרטן מזווית מקורית - "סוף טוב".

הפאנל התקיים בשיתוף פעולה עם עיריית חולון ותיאטרון הקאמרי, והשתתפו בו, לצד ענת גוב והבמאית עדנה מזי"א, מיטב נשות המקצוע מביה"ח 'וולפסון', בהן ד"ר טלי לוי; מנהלת היחידה לגניקו-אונקולוגיה, ד"ר טל ארזי קליינמן; רופאה מומחית במכון הממוגרפיה, ד"ר עדה רוזן; כירורגית מומחית, ד"ר נטליה קרמינסקי; אונקולוגית מומחית, ד"ר חנה וינקלר; מומחית בגנטיקה, עופרה רביזדה; אחות אחראית במכון האונקולוגי ונורית בלומנטל עובדת סוציאלית ב'וולפסון'. בפאנל השתתפה גם רופאת העור ד"ר מוניקה אֶלמן, והנחתה אותו כתבת הבריאות של ערוץ 10, הילה אלרואי.

ד"ר זהבית זיו-נר, סגנית מנהל המרכז הרפואי וולפסון: "וולפסון, כבי"ח קהילתי, רואה חשיבות רבה בעידוד האוכלוסייה לבדיקות סקר ומניעת מחלות. שמחנו לתרום ביום האשה את הידע שלנו במניעת מחלות הנוגעות למין הנשי, ולבשר על מכון הממוגרפיה המתקדם בישראל, הכולל ציוד חדיש להפחתת הקרינה עד לרמה הנמוכה ביותר".
חנה גוכשטט, מנכ"ל עמותת הידידים של המרכז הרפואי וולפסון: "רפואת הנשים נמצאת בסדר עדיפות גבוה של עמותת הידידים. באחרונה סייענו בהקמת מכון ממוגרפיה שייפתח ב'וולפסון', ע"י סיוע ברכישת הציוד הרפואי המתקדם ביותר ובהקמת התשתיות. במקביל, אנו משקיעים מחשבה בטיפוח הקשר עם ארגונים העוסקים בבריאות האשה, במטרה לעודד את נשות הקהילה להגיע ולהיבדק".

רמה אליקים, יועצת לקידום מעמד האשה בעיריית חולון: "אני מברכת על שיתוף הפעולה של עיריית חולון עם בי"ח וולפסון. הרופאות העבירו ידע ומסר חשוב לנשים – לבצע בדיקות תקופתיות ולשמור על בריאותן, הפגינו מקצועיות ורגישות בהעברת התכנים, וניכר כי ביה"ח וולפסון מוביל תפיסה של 'עם הפנים לקהילה'".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- המרכז הרפואי ע"ש אדית וולפסון.