אפריים רייך - אימגסטור מערכות
אפריים רייך - אימגסטור מערכות
קובי ברדה
קובי ברדה
bar-dea
bar-dea
הודעה לעיתונות

בר-דעה אסטרטגיה שיווקית גייסה את אימג'סטור מערכות.

משרד בר-דעה אסטרטגיה שיווקית קיבל את התיק של חברת אימג’סטור מערכות ויטפל עבורם בצד התקשורתי,מיתוג וניו –מדיה.

חברת אימג'סטור מערכות הינה חברה ישראלית שהוקמה בשנת 1991 למתן שירותי סריקה, זיעור,פענוח וטיוב נתונים. כיום אימג'סטור היא החברה המובילה והמתקדמת בישראל, והיחידה המרכזת את מגוון שירותי הסריקה והצילום תחת קורת גג אחת.לחברה למעלה מ – 300 עובדים בשני מרכזי פיתוח ובין הלקוחות ניתן לציין את ממשלת ישראל,בנקים,חברות ביטוח,שירותי בריאות,רשויות מקומיות חברות הייטק ועוד.
קובי ברדה,בעלים בר-דעה:" חברת אימג’סטור מבצעת עבור החברה הישראלית מהפך של ממש בהנגשת המידע לרשת עבור הציבור (בעיקר דרך משרדי הממשלה השונים) ואנחנו גאים לקחת חלק בעבודה חשובה זאת". אתך, לאורך כל הניירת

אפרים רייך,מנכ"ל אימג’סטור מערכות: "לאחרונה הרגשנו כי כל העבודה העצומה שאנחנו עושים זקוקה לליווי תקשורתי ולחשיפה עבור הציבור ולכן בחרנו בבר-דעה לסייע לנו במיתוג החברה תחת הכותרת שלנו – YES WE SCAN .אנו מאמינים כי השירות אותו אנו מבצעים לחברה הישראלית בסריקתם והעלתם לרשת של מיליוני מסמכים,תיקים,מידע וחוזים חשוב וראוי שיהיה באיכות וביעילות מתוך הבטחת המידע בסטנדרטים הגבוהים בהישג יד למשתמש לצד מתן שירות לארגון חומרים עבור חברות ומשרדים תוך כיווץ שטח האכסון הפיזי וייעול יכולת הנגישות לחומר בתוך הארגון".

פרופיל חברה:
משרד האסטרטגיה השיווקית בר-דעה, הוקם על ידי מר קובי ברדה ומספק שירותי, יחסי-ציבור,אסטרטגיה שיווקית, ניהול רשתות חברתיות,ניו-מדיה,לובינג ויעוץ תדמיתי למגוון לקוחות.
קובי ברדה מלווה מערכות ציבוריות בתחום תקשורת ודוברות מעל 11 שנים ובין יתר תפקידיו כיהן כדובר עיריית נתניה משנת 2006 ועד שנת 2010 ובין יתר תחומי האחריות שלו - מערכת הדוברות, ההסברה ויחסי הציבור של העירייה; הסברה וייצוג מדיניות הרשות המקומית כלפי גורמים חיצוניים וכלפי אמצעי התקשורת; ניהול תקשורת משברית,יזום וקידום חשיפה תקשורתית; הכנת חומר ייצוגי על הרשות המקומית, העברת מידע לתקשורת, וניהול אתר האינטרנט ומרחב ה-"ניו-מדיה" העירונית.

לפני כן, תיפקד בין השנים 2001 ל-2006, כמ"מ דובר עיריית תל אביב, קודם לכן, שימש כיו"ר אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית תל אביב-יפו, פעיל בקונגרס הציוני, עוזר לשר העבודה והרווחה מר רענן כהן, ועוזר פרלמנטרי של ח"כ קולט אביטל בין השנים 1999-2001. הוא אף שימש באותה תקופה גם חבר ודובר בדירקטוריון העמותה לתיירות מטעם עיריית תל אביב.

בתקופת עבודתו, החלה עיריית נתניה, במהלך המיתוג של נתניה כ-"בירת הספורט של ישראל" שבמרכזו הקמת ליגת החופים, המשוחקת בהצלחה רבה ב-4 העונות האחרונות בעיר, ובין יתר הפעילות כללה אירוח משלחות בינ"ל מצרפת של אריק קנטונה, ואלופת העולם -ברזיל.
בין ההישגים המרשימים יש לציין כי בשנת 2008, זכתה לשכת דובר עיריית נתניה, בהנהגתו של מר קובי ברדה בתעודת ’ציון לשבח’ במסגרת התחרות היוקרתית ’האריה השואג’ של ’האיגוד הישראלי ליחסי ציבור’, על קמפיין הליגה הישראלית ב - ’כדורגל חופים’.

תיק לקוחות:
 תאגיד המים – "מי בת-ים".
 קרן נתניה לפיתוח.
 מלר"ז – מועצה לאומית למניעת רעש וזיהום אוויר.
 עמותת "הדר" – למען הקשיש.
 אימאג'סטור מערכות בע"מ.
 NEN נדל"ן חברתי.
 מועדון כדורגל הפועל ת"א (לשעבר)

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בר-דעה אסטרטגיה שיווקית.