מפרסם: תווית יחסי ציבור והפקות
תאריך: 29/03/2012 10:24
נושא: מוזיקה
הודעה לעיתונות

רבטיקו – הזמרת היווניה המצליחה, סופיה פפזוגלו, מגיעה לארץ

פפזוגלו, הזמרת היווניה המצליחה, מגיעה לישראל לחמישה מופעים בודדים ותופיע עם הלהקה הישראלית פרח אדום, מחלוצות זמר הרבטיקו בישראל
להקת פרח אדום (ישראל) וסופיה פפזוגלו (יוון) חברו יחדיו למופע של מוסיקת רבטיקו. זהו מופע בלוז יווני שבו להקת פרח אדום תבצע עם האמנים מיוון שירי רבטיקו שתורגמו לעברית ע"י תומר כץ, מנהיג הלהקה. בנוסף, יבוצעו שירי לאדינו מסלוניקי וסופיה פפזוגלו תבצע שירים ממיטב שירי הרבטיקו היווניים.

בביצועים אותנטים ומרגשים ביחד עם סופיה פפזוגלו, יבואו מיוון למופעים אלה שניים מטובי וידועי הנגנים בעת הזו ביוון , נגן הבוזוקי הדגול מנוליס קרנטיניס ונגן האקורדיון קורטי דאשו. מופע זה הוא חלק משיתוף פעולה פורה בין להקת פרח אדום לאמנים מיוון, המעמיק אל תוך היופי הקסום של מוסיקת הרבטיקו - הבלוז היווני.

סופיה פפזוגלו
זמרת יווניה המבצעת שירים מסורתיים בהיכלים הגדולים ביותר ביוון ובעולם ואירחה במשך השנים את גדולי הזמר היווני דלאראס, גליקריה ועוד רבים. היא הוציאה שישה אלבומי סולו מוצלחים ביותר שעשו חייל בעולם כולו.

להקת פרח אדום
להקת פרח אדום מונה שישה חברים, המנגנים את מוסיקת הרבטיקו באורח אותנטי ומרגש, בנוסח עברי ומקורי. מילות השירים נכתבות בעברית ומושפעות מהטקסטים היווניים. השירים מזכירים יוון של הרבטיקו וגם משהו מהנופים וההוויה של ישראל.

הופעות – המחיר: 140 ש"ח (למעט סופ"ש יוון)
28.4 היכל התרבות פ"ת, שעה: 21:30
29.4 תיאטרון הצפון, שעה: 20:30
1.5 תיאטרון חולון, שעה: 20:30
2.5 היכל אמנויות הבמה הרצליה, שעה: 20:30
3.5 סופ"ש – יוון, "האלים, האיים והמוסיקה". מלון מרידיאן ים המלח
אודות רעות קשרי תרבות
"רעות קשרי תרבות" מציעה סדרות של מופעים מוסיקליים, הפקות מקור, הרצאות, מופעים אור-קוליים וקונצרטים בהיכלי התרבות המובילים בישראל וכן סופי שבוע של תרבויות עולם, בבתי המלון המובילים בישראל.
אל ההרצאות והמופעים של קשרי תרבות חוברים בכירי המרצים והחוקרים באקדמיה וכן האמנים, היוצרים וההרכבים המוסיקליים מהשורה הראשונה בישראל.

אתר הבית של רעות קשרי תרבות: www.ktarbut.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- תווית יחסי ציבור והפקות.