מפרסם: g-conversation
תאריך: 06/05/2012 19:04
נושא: טיפוח
ברברי בריט סאמר לגבר ולאישה 100 מל. צילום: ברבארי חו"ל
ברברי בריט סאמר לגבר ולאישה 100 מל. צילום: ברבארי חו"ל
הודעה לעיתונות

מותג הבישום הבינלאומי המוביל BURBERRY משיק מהדורה מוגבלת לבושם הקלאסי והאייקוני BURBERRY BRIT לגבר ולאישה

הבשמים החדשיםSUMMER BURBERRY BRIT, כובשים ברעננותם ובצבעוניותם הקיצית וממשיכים בקו הסטייליסטי של סדרת BURBERRY בניחוח אוריינטלי... חושני... ומשכר...

מותג הבישום הבינלאומי המוביל BURBERRY משיק מהדורה מוגבלת לבושם הקלאסי והאייקוני BURBERRY BRIT לגבר ולאישה. הבשמים החדשים,SUMMER BURBERRY BRIT , כובשים ברעננותם ובצבעוניותם הקיצית וממשיכים בקו הסטייליסטי של הסדרה הקיימת והמצליחה, בניחוח אוריינטלי חושני , תוסס ורענן.

כריסטופר ביילי, מעצב הבית של מותג האופנה המוביל BURBERRY החליט להפיח רוח חדשה בליין הקלאסי והמצליח, באמצעות מהדורה חדשה, המציעה פרשנות מרעננת ותוססת לניחוח האוריינטאלי הרענן והקלאסי.

המהדורה הייחודית, משלבת בין הרוח והסגנון הבריטי לבין רעננות וטוויסט לניחוח המקורי, עם בשמים חדשים, מרעננים, אופנתיים, המפגינים ביטחון ואותנטיות אמיתית. הצבעוניות במהדורה זו מזכירה את הרגעים יקרי הערך של הקיץ הבריטי, הבאים לידי ביטוי בגוונים אופנתיים של כתמתם וכחול - אפור, המאפיינים את מגמות האופנה העולמיות.

SUMMER -BURBERRY BRIT לאישה

הניחוח של הבושם החדש, נפתח בתווים עליונים קרירים של תה ירוק יפני, המשתלבים בהרמוניה עם ליים איטלקי, תמצית שקד ירוק ואגס קפוא. תו הלב - חושף מתיקות מוחלטת באמצעות שקד מסוכר וסקסי ופרח אדמונית שופע. ותו הבסיס - מייצג תערובת אוורירית של מושק לבן, נגיעות של אמבר וויטליות של עץ מהגוני
בניחוח קייצי, חושני וממגנט...

בקבוק הבושם, מעוצב בהשראת פלטת הצבעים של אביב קיץ 2012 המשקפת את האופנה העולמית. הבקבוק מזכוכית משלב משחקי צבע של לכה לבנה המתערבבים בצבעוניות של כתמתם עמוק תוך שמירה על עיצוב המשבצות הקלאסיות של מותג היוקרה.

SUMMER BURBERRY BRIT - לגבר

הניחוח האוריינטלי של הבושם לגבר, נפתח בתווים עליונים של תערובת קרירה של ליים מנדרינה ירוקה והל.
תו הלב - חושף תווים אווריריים של יסמין ושושנת פרא, בעוד החתימה הגברית והסקסית מודגשת על ידי עצים אוריינטליים ופולי טונקה משולבים עם וטיבר מפתיע מהאיטי ומושק לבן, המעניקים לבושם ניחוח קייצי מובהק.

בקבוק הבושם לגבר, משמר את הקו הקלאסי המאפיין את עיצובי הבשמים של המותג הבריטי. הגוונים השולטים מתאפיינים בצבעי הכחול – אפור, במשחק צבעים עם משבצות לבנות על גבי הבקבוק השקוף. הנוזל הנו בצבע כחול אפור ועל גבי האריזה מוטבע שמו של הבושם בכיתוב בצבע לבן.

הבשמים החדשים, מצטרפים לסדרת בשמים המובילה של המותג הבריטי שחוגג השנה 155 שנה להקמתו, ומאחד בין כל עולמות הלייף-סטייל של המותג.

מחיר מומלץ לצרכן ל- EDT 100 מ"ל לאישה: 380 ₪.

מחיר מומלץ לצרכן ל- EDT 100 מ"ל לגבר : 316 ₪.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- g-conversation.