מפרסם: שלמור תקשורת
תאריך: 17/05/2012 12:53
נושא: צרכנות
מגוון מוצרי שבועות תנובה. צילום- יוני רייף
מגוון מוצרי שבועות תנובה. צילום- יוני רייף
הודעה לעיתונות

שבועות תנובה 2012 "מבשלים שבועות תנובה"

במסגרת חגיגות החג : סדנאות בישול בחינם פתוחות לקהל הרחב ברחבי הארץ, מגוון מוצרים חדשים ומיוחדים לחג, מבצעים אטרקטיביים לחג וכמיטב המסורת- חוברת מתכוני החג של תנובה

תשלובת החלב של תנובה, יצרנית ומשווקת מוצרי החלב המובילה בישראל, נערכת לקראת חג השבועות ומעניקה לצרכן הישראלי את מיטב התוצרת, החידושים, המבצעים האטרקטיביים והמתכונים המיוחדים לחג, בדגש על מתן ערך אמיתי ורלוונטי ובמטרה להפוך את חג השבועות לחוויה חגיגית, משפחתית וטעימה.

לדברי ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת השיווק של תשלובת החלב: "כמידי שנה אנחנו ממשיכים להעניק לצרכנים שלנו פתרונות לאירוח ובישול לחג כדוגמת ערכה להכנת עוגת גבינה, שמנת באריזת 500 מ"ל עם פקק לשימוש חוזר ועוד. בנוסף, נצא במגוון מבצעים אטרקטיביים על מוצרי החג הרלוונטיים".
עוד הוסיפה גרוס ואמרה "פעילות הדגל שלנו לחג הינה "מבשלים שבועות תנובה" במסגרתה כל הציבור מוזמן להשתתף חינם בסדנאות בישול ברחבי הארץ, שיתבססו על לימוד מתכונים מתוך חוברת מתכוני החג המסורתית שלנו. הסדנאות יערכו בבתי ספר לבישול ויועברו על ידי שפים מקצועיים".

גולת הכותרת של פעילות תשלובת החלב של תנובה השנה, הינה חווית "מבשלים שבועות תנובה". בחג הזה תנובה מזמינה את צרכניה להפתיע ולפנק את האנשים שהם הכי אוהבים במטעמים חדשים. במסגרת הפעילות מזמינה תנובה את הציבור הרחב לקחת חלק פעיל בסדנאות בישול ולקבל השראה ממיטב השפים, שידגימו הלכה למעשה את המתכונים המנצחים מתוך חוברת שבועות של תנובה.
תנובה תערוך מאות סדנאות בישול לחג, פתוחות חינם לקהל הרחב, בפריסה ארצית. בכל סדנה יכינו המשתתפים בעצמם מתכונים מובילים מתוקים ומלוחים מתוך חוברת השבועות האהובה של תנובה. בסיום הסדנה ייצא כל משתתף עם המנה שהכין בעצמו מתוך חוברת המתכונים של תנובה.

תאריכי הסדנאות- 18-25.5. ההרשמה החל מה- 9.5 דרך אתר "תנובה" באינטרנט (מספר המקומות מוגבל). www.tnuva.co.il .

פעילות דיגיטל:
לקראת החג מתכננת תנובה פעילות ענפה בדיגיטל: הרישום לסדנאות תנובה יערך באתר החדש של החברה. באותה זירה יוכלו הגולשים לקרוא עשרות טיפים שיסייעו להם בבישול ואפיית ארוחות החג ומתחם ייעודי באתר יוקדש לבישול משותף וחוויתי של הורים וילדים. אתר "השף הלבן" וערוץ יו-טיוב של "השף הלבן" יציעו מגוון חדש של מתכונים מצולמים לשבועות וכן בעמוד הפייסבוק תיערך תחרות "יפה בלבן"- התחרות האהובה והמוכרת של מתכוני גולשים לעוגות גבינה.

מבצעי תשלובת החלב של תנובה:
בחג השבועות השנה, תנובה מציעה מגוון מבצעים בקטגוריות החג המובילות, בערוצי המכר השונים-

  • קטגוריית הגבינות הרכות- מגוון מבצעים ומארזים מיוחדים באריזות 250 גרם, 500 גרם ו-750 גרם.
  • סדרת גבינות "פיראוס"- מוצר שני ב-50% הנחה.
  • קצפת צמחית- מוצר שני ב-50% הנחה.
  • פתיתי גבינה- פתיתים מיוחדים לפיצה עם 20% תוספת מתנה.

מוצרים מיוחדים לחג:
ערכה להכנת עוגת גבינה עם פירורים:
מוצר ותיק ואהוב החוזר מדי שנה בחג השבועות. הערכה (קופסת פלסטיק לשימוש חוזר) מיועדת להכנת עוגת גבינה קרה עם פירורים או עוגה אפויה, לפי בחירת הצרכן, שהצלחתה מובטחת. הערכה מכילה תערובת גבינה, שקית פירורי ביסקוויטים וגלוית מתכונים.
כשרות: הרב וייטמן, רב תנובה. במשקל 850 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 23.99₪
מלית גבינה לבלינצ'ס:
מוצר חג אהוב שכבר הפך למסורת. מלית גבינה ממותקת, 4% שומן, בניחוח וניל למילוי בלינצ'ס ומאפים נוספים. על גבי הגביע מופיע מתכון פשוט ומצוין להכנת עלי בלינצ'ס ממולאים.
כשרות: מהדרין. במשקל 300 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 7.60₪ (בדומה לגבינה בטעמים, אשר הושקה במחיר זהה למחיר גבינה לבנה, מחיר 100 גרם מלית גבינה לבלינצ'ס זהה במחירו למחיר 100 גרם גבינה לבנה בגביע 250 גרם).
נפוליאון עם פלפל שחור
טעם נפלא המצטרף לסדרת מוצרי גבינות השמנת מסדרת "נפוליאון": נפוליאון עם פלפל שחור. הגבינה נהדרת לשימוש במגוון מתכונים, לגיוון במגש הגבינות או למריחה. כשרות: מהדרין. במשקל 225 גרם. מחיר מומלץ: 12.54₪

חגיגת "שוק הגבינות"
בשבועות הצרכן הישראלי מעשיר את מגוון הגבינות על שולחן החג. גם השנה "שוק הגבינות" חוזר עם מבחר פלחי גבינות גורמה לאירוח: פרמזן, קשקבל, צ'דר ומוצרלה, במחיר אטרקטיבי במיוחד: 12.99 ₪ לפלח גבינה, מחיר מומלץ לצרכן. כשרות: הרב ויטמן, רב תנובה.

חדש: שמנת להקצפה 38% ושמנת לבישול 15% באריזת חיסכון 500 מ"ל עם פקק
בהמשך להצלחת השקת סדרת שמנות "השף הלבן" באריזה החדשה עם הפקק, תנובה מרחיבה את סדרת השמנות לבישול ואפייה של "השף הלבן" ומשיקה לראשונה בישראל אריזות מוגדלות של 500 מ"ל עם פקק, המגלמות 10% הנחה אל מול מחיר האריזה הקיימת (אריזת 250 מ"ל).
אריזת שמנת 500 מ"ל עם הפקק תואמת מתכונים רבים ומציעה פתרון חסכוני, נוח ויעיל לקנייה ושימוש באחד ממוצרי היסוד של חובבי המטבח. כמובן, הפקק הופך אף משמעותי יותר לנוכח הכמות המוגדלת.
כשרות: הרב וייטמן, רב תנובה, משקל 500 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: שמנת מתוקה להקצפה 38%: 14.33₪, שמנת לבישול 15%: 15.66 ₪

חדש: משקאות היוגורט של יופלה לובשים חג
משקאות היוגורט של יופלה מתחדשים לכבוד החג בסדרת אריזות עם המילים "חג שבועות שמח ". ועם השקת משקה יוגורט בטעם חדש, טעים ומרענן- יופלה תות פטל.
כשרות: הרב וייטמן, רב תנובה, משקל: 250 גרם. מחיר מומלץ : 4.80 ₪.

חדש: יוגורט "תנובה"
יוגורט BIO תנובה החדש הוא מוצר איכותי בטעם ובמרקם המועדפים על צרכני הקטגוריה. יוגורט BIO תנובה מהווה פתרון פשוט, טבעי וקליל לבוקר מצוין- פשוט יוגורט, כמו שיוגורט צריך להיות. כשרות: הרב וייטמן, רב תנובה, מחיר מומלץ לצרכן לגביע 200 גרם: 2.80 ₪

חדש: עמק דק
עמק, מותג גבינות הצהובות המוביל, מהווה חלק בלתי נפרד מחיי היום יום בכל בית בישראל והוא חלק בלתי נפרד מהזהות הישראלית בזכות תפיסת הטעם הייחודי. כעת משיק עמק את "עמק דק דק" במדף, גבינת עמק בפרוסות דקות. כשרות: מהדרין. מחיר:14.58 ₪.

חוברת מתכוני שבועות:
כבכל שנה, מפיצה תשלובת החלב של תנובה חוברת מתכונים מיוחדים לשבועות. השנה תחולק החוברת בתפוצה רחבה במיוחד- מעל 1.2 מיליון עותקים של החוברת יחולקו לציבור הרחב, כאשר השנה מתמקדת החוברת במתן ערך נוסף לצרכן: מבחר המתכונים רחב ומגוון ומתאים לקהל רחב של בשלנים- "מהמתחיל ועד המנוסה", ישנם שלל "מתכוני פטנט" המאפשרים תוצאות מרשימות בהכנה קלה ומהירה, רעיונות יצירתיים למנות חגיגיות שניתן להכין בקלות ולקצור שבחים וכן רעיונות וטיפים להגשה. בנוסף, במתכונים שונים אנו מציעים חלופות למי שמחפשים רכיבים בסיסיים יותר, או לחילופין מקפידים על מוצרים פחות עתירי שומן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.