מפרסם: שלמור תקשורת
תאריך: 31/05/2012 09:59
נושא: פרסום ושיווק
הודעה לעיתונות

בעקבות טרנד עולמי חדש - אירועי מספרי סיפורים, חברת הכרם בקמפיין רחב היקף לוויסקי גרנט'ס

Grant's True Tales הנו קמפיין מספרי סיפורים בינלאומי למותג גרנטס אשר מגיע בימים אלו לישראל. בקמפיין הישראלי, הנקרא "סיפורים אמיתיים" חשפו את סיפורים האישי: גיא גיאור, ירמי קפלן, עדי נויימן, גלעד כהנא ועוד.

בעקבות הצלחתו הבינלאומית של הקמפיין, והטרנד העולמי החדש לאירוע מספרי סיפורים, חברת הכרם משיקה בישראל את מהלך Grant's True Tales אשר כולל פרסום רחב היקף ברשת, מודעות בעיתונות, פעילויות קד"מ מקוריות בשטח וברדיו ואירוע מספרי סיפורים ייחודי בשיתוף עם המותג.

הקמפיין, כולל גם תחרות מספרי סיפורים במסגרתה ניתן להעלות סיפורים אישיים לעמוד הפייסבוק של גרנט'ס ולזכות בכרטיס טיסה ואירוח מלא בפסטיבל הפרינג' באדינבורו, סקוטלנד. בבניית הפרויקט לקחו חלק סטודנטים לתסריטאות ומשחק, ובסוף שלב העלאת הסיפורים יבחרו אלה הטובים ביותר, מתוכם ייבחר זוכה אחד אשר יזכה בכרטיס טיסה ואירוח בפסטיבל הפרינג' באדינבורו, סקוטלנד. לזוכה תינתן הזדמנות לספר את סיפורו האישי על במת מספרי הסיפורים בפסטיבל הפרינג'.

המותג, מביא לישראל את אירועי מספרי הסיפורים אשר תופסים תאוצה בעולם ומקיים אירוע מספרי סיפורים ייחודי ראשון מסוגו בישראל. במסגרת האירוע יספרו את סיפורם האישי דרור קרן, נורמן עיסא ועוד. סיפורם האישי אשר ייחשף על במת האירוע מסופר בהמשך לסיפורים האישיים של גיא גיאור, גילי סער, עדי נויימן, ירמי קפלן, גלעד כהנא ורונן מיילי, אותם ניתן למצוא ברשת.

פעילות הקד"מ במסגרת המהלך, כללה לילה לבן בשדרות רוטשילד. בקבוקיי וויסקי גרנטס נתלו על עצי שדרות רוטשילד בתל אביב, הבקבוקים נתלו על העצים בשדרה
במהלך הלילה ועליהם הודבקה מדבקה עם המשפט "קח אותי". בתוך הבקבוקים נשתלו הודעות עם ציטוטים נבחרים מסיפורי מספרי הסיפורים שהשתתפו בפרוייקט האינטרנטי כחלק מטיזר לפרוייקט. תושבי האזור התעוררו לשדרה עם נוף קצת אחר וקטפו בקבוקי וויסקי עם מסרים, בדרכם לעבודה.
את מגוון הסרטונים ניתן לראות בעמוד הפייסבוק של גרנטס:
לינק לעמוד הפייסבוק: http://www.facebook.com/pages/Grants-Israel/174958662553129)

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.