מפרסם: שלמור תקשורת
תאריך: 08/07/2012 17:08
נושא: קולינריה, מסעדות
הודעה לעיתונות

תנובה שף מרחיבה את מגוון הדגים לשוק המקצועי

לראשונה תשיק החברה מגוון דגי דניס קפואים איכותיים וסטייק הייק דרומי ייחודי בנוסף לפורטפוליו הדגים העשיר הקיים בחברה. בנוסף, תקיים תנובה שף פרזנטציות לשפים המקצועיים ובהן רעיונות חדשניים להגשה וגיוון.

בימים אלו נכנסת תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המקצועי לעולמות תוכן חדשים בתחום הדגים ומכריזה על מהלך "עולם הדגים של תנובה שף". המהלך כולל יבוא חדש של דניס קפוא לשוק המקצועי ומגוון סטייקים של דגים שונים בנוסף לפורטפוליו הדגים העשיר הקיים בחברה. מטרת המהלך הנה להתמקד ולפתח את עולם הדגים לשוק המקצועי ולהרחיב בהדרגה את מגוון הדגים אותם מציעה החברה במטרה להגדיל את שלל הפתרונות עבור לקוחותיה.
עוד במסגרת המהלך תקיים תנובה שף לאורך חודשי הקיץ פרזנטציות דגים מקצועיות ללקוחות החברה בשוק המקצועי, בהם יוכלו השפים להיחשף לאיכות הדגים ולרעיונות להגשה וגיוון. בפרזנטציות, אשר יתקיימו בכל רחבי הארץ, השפים של תנובה שף יציגו את מגוון הדגים של החברה ממצב של חומר גלם ועד הצעות הגשה ושימושים חדשים בתפריט. (ההשתתפות בפרזנטציות בהרשמה מוקדמת בלבד). לצד הפרזנטציות השיקה תנובה שף קטלוג דגים חדש עבור השפים המקצועיים. בקטלוג ניתן למצוא מידע אודות כל מגוון הדגים אותם מציעה החברה, מגוון הצעות הגשה ורעיונות למנות חדשות, בעזרתן יוכל השף המקצועי לחדש לסועד.
מיכל תמרי, מנהלת אגף השיווק תנובה שף: " לאורך השנים האחרונות המטבח המקצועי מתחדש ומתעדכן על מנת להעניק לסועד חוויות של טעמים המשלבות ערכים מוספים של בריאות וניחוחות מיוחדים בכל ארוחה. כתוצאה מכך אנו רואים את הצמיחה בצריכת דגים בעולם כמענה על צרכי סועדים רבים. מהלך עולם הדגים של תנובה שף נולד מתוך רצון לספק פתרונות נוספים ללקוחותינו ולאפשר להם לתת מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. השפים המומחים של תנובה שף מעשירים את בשורת מנות הדגים ויעניקו את המענה המקצועי ביותר בתחום ללקוחותינו אשר יעצימו את חווית הסועד".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.