מפרסם: שלמור תקשורת
תאריך: 08/07/2012 17:13
נושא: קולינריה, מסעדות
הודעה לעיתונות

קונספט ISS STREET TASTE הייחודי הושק בכנס השפים השנתי של חברת ISS Catering Services בשיתוף חברת תנובה שף

מטרת הקונספט הנה להחדיר את טרנד "אוכל הרחוב" לחדרי האוכל במקומות העבודה על מנת לחדש לסועד יום יום.

כנס השפים השנתי של חברת ISS Catering Services, התקיים בשיתוף חברת תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המקצועי. בכנס הושק קונספט ISS STREET TASTE אשר פותח ביוזמתן המשותפת של חברת חלומות, חברת הבת של ISS Catering Services לחדשנות, אירועים והפקות, וחברת תנובה שף. הקונספט פותח במטרה להחדיר את טרנד "אוכל הרחוב" לתוך חדר האוכל המקצועי, ובכך להעניק כלים חדשניים לשפים ומנהלי המסעדות של חברת ISS CATERING SERVICES, ולהמשיך ולחדש לסועדים בארוחות צהריים מגוונות במקומות העבודה.
הקונספט החדש כולל 8 עמדות שף ייחודיות המציעות חווית סועד שלמה המעבירה את חווית מסעדות הרחוב. הארוחות כוללות מנות שווארמה ייחודיות מעוף פלטה ועד חריימה דגים, טאקו שף , תפושף (תפו"א אפוי ועליו כל תוספות הבשר) וצ'יקן באגט. השקת הקונספט החדש כוללת גם ירידה לפרטים המעניקים תשומת לב לכלי ההגשה הרלוונטיים למנה, על מנת ליצור את חווית הסועד השלמה והקרובה ביותר לארוחות המוגשות במסעדת רחוב, ולא מסתכמת רק בחוויית המגש המוכרת מחדרי האוכל.
אבינועם בן מוחה, מנהל תנובה שף: "קונספט ISS STREET TASTE נהגה מתוך כוונה להמשיך לחדש ולגוון את הערכים המוספים אותם אנו יוצרים ומעניקים יחד,עבור לקוחותינו ובעבור הלקוח הסופי שלהם. מטרתנו היא לאפשר ללקוחותינו להעניק גיוון בארוחות הצהריים במקומות העבודה. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת ISS Catering Services אשר ממשיך ליצור שיאים חדשים של הצלחה"
רן קצמן, מנכ"ל ISS Catering Services : " אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם חברת תנובה שף ונהנים להמשיך לרגש ולחדש לסועדים את ארוחות הצהריים במקומות העבודה מידי יום בעזרת פתרונות יצירתיים של שתי החברות".

האירוע התקיים בנוכחות מנהל תנובה שף, אבינועם בן מוחה, ומנכ"ל Iss Catering Services , רן קצמן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.