מפרסם: תווית יחסי ציבור והפקות
תאריך: 15/07/2012 14:37
נושא: מוזיקה
הודעה לעיתונות

ממשיך לנסוע - עכשיו בגלגלצ

הסינגל ראשון בביצוע לונא אבו נסאר מאלבום המחווה ל'אהוד בנאי והפליטים', החל מהיום בפלייליסט הגלגלצי
ב-1987 יצא לאור אלבום הבכורה של אהוד בנאי, "אהוד בנאי והפליטים", שהופק על ידי האיש והאגדה יוסי אלפנט.
באלבום נכללו כמה מן השירים שהפכו עד מהרה לנכסי צאן ברזל, כמו "עיר מקלט", "עבודה שחורה", "זמנך עבר", "עגל הזהב" ו"ערבב את הטיח", והוא נחשב לאחד מאלבומי המופת של הרוק הישראלי, הן מבחינה מוזיקלית והן מבחינת האמירה החברתית והתרבותית הגלומה בו.

25 שנים לאחר מכן, במלאת חצי יובל לאלבום ובשעה שמדינת ישראל מתחבטת ביחסה לפליטים, מסתננים ומהגרי העבודה מאפריקה, מוציא Muzik – בית הספר הגבוה ליצירה והפקת מוזיקה את "עבודה שחורה" – אלבום מחווה ל"אהוד בנאי והפליטים", הכולל עיבודים חדשים לכל שיריו של האלבום המקורי.

האלבום החדש נוצר ע"י חבורה של סטודנטים מוכשרים להפקה מוזיקלית: לונה אבו נסאר, ליאור טף, אלי סיבוני, יותם בקר, אלכסיי מילשטיין, ענת גוטמן, דולב לקסר, יהונתן דיין, גרמן רייטרמן ויהונתן ששון. בהנחייתו של המפיק המוזיקלי דורון פלסקוב (בוגר Muzik בעצמו), פרקו הסטודנטים את האלבום המקורי לגורמים, עיבדו את שיריו מחדש, ביצעו, הקליטו והפיקו אותם.

את התוצאה הוזמן לשמוע אהוד בנאי עצמו, שהתרגש עמוקות מהפרשנות המחודשת והיצירתית שהעניקו הסטודנטים לשיריו. עתה, גם אתם מוזמנים לשמוע את התייחסותו העכשווית של דור חדש של מוזיקאים, שרובם טרם נולד בעת שהאלבום המקורי יצא לאור, למושג "עבודה שחורה".

"ממשיך לנסוע", הסינגל הראשון מתוך האלבום, עובד, הופק ומבוצע ע"י לונא אבו נסאר, ילידת נצרת (1990), שמסיימת השנה את לימודיה ב- Muzik, במסלול המלא ליצירה והפקת מוזיקה. במקביל להשתתפותה בפרויקט "עבודה שחורה" עבדה לונה בשנה האחרונה, במסגרת פרויקט הגמר שלה בביה"ס, גם על אלבום הסולו הראשון שלה, העתיד לראות אור בקרוב.

השיר שובץ השבוע במסגרת השידור "פלייליסט ערב", להשמעות קבועות החל מהיום בתחנת הרדיו המצליחה - גלגלצ.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- תווית יחסי ציבור והפקות.