מפרסם: ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור
תאריך: 13/09/2012 10:47
עדכון: 13/09/2012 14:43
נושא: בריאות, הגיל השלישי, חברה
הודעה לעיתונות

שיתוף פעולה בין 'נווה שמחה' ללאומית שירותי בריאות בירושלים

לאור הביקוש הגבוה להבראה והחלמה ב'נווה שמחה' סיירו בכירי לאומית במחוז ירושלים במעון ההורים ונוכחו לגלות את הסטנדרטים הרפואיים הגבוהים מבלי להתפשר על האווירה התורנית * בסיום הביקור סיכמו הצדדים על שיתוף פעולה לתועלת חברי לאומית

מעון ההורים 'נווה שמחה' בירושלים מהווה דוגמה ממשית למעון הורים שמתנהל במקצועיות ועל פי סטנדרטים רפואיים גבוהים ועם זאת אינו מתפשר בכל הנוגע לרוחניות. האווירה התורנית בשילוב עם איכות קולינרית וטיפול מקצועי הביאו לעוד ועוד אנשים לבחור ב'נווה שמחה' כמקום בו יגורו בעת זקנותם כמו גם אלה שבחרו להתארח במקום על מנת להבריא מניתוחים ומחלות.

הידיעה על מקצועיות ללא פשרות בד בבד עם הקפדה על כשרות ופעילות תורנית הגיעה אף לנציגי הנהלת לאומית שירותי בריאות בירושלים שביקשו לבוא ולהתרשם מקרוב אחר מעון ההורים על מנת להביא את הבשורה ללקוחות הנזקקים לכך.

בסיור התרשמות מיוחד שנערך השבוע השתתפו נציגי הנהלת לאומית במחוז ירושלים, ר' אפרים רוזנשטיין מנהל השיווק במחוז ירושלים, ר' שמעון לוי מנהל מרחב מוריה, ור' ישראל אהרן בוקשפן מנהל השיווק במגזר החרדי. מטעם 'נווה שמחה' נטלו חלק מנכ"ל 'נווה שמחה' הרב מנחם קליין ור' צבי קליין המנהל האדמיניסטרטיבי.

במהלך הביקור נערך סיור במחלקות השונות שבמעון ההורים וביניהם במחלקה הסיעודית כמו גם במחלקת ההבראה שבה שוהים מחלימים מניתוחים ולאחר אירועים רפואיים מסובכים. כן סיירו חברי המשלחת מלאומית בבית הכנסת וצפו מקרוב בשיעורי התורה הסדירים המתקיימים בכל יום מימות השבוע. הנוכחים שיבחו את ההתנהלות המקצועית של סגל מעון ההורים והעלו על נס את הדאגה והאכפתיות המאפיינת את חברי הצוות.

במהלך הסיור גילו הנוכחים כי בחלק מן המחלקות הסיעודיות נערכים בימים אלו שיפוצים שישדרגו עוד יותר את חווית שהות הדיירים במעון ההורים.

חברי המשלחת מ'לאומית' נוכחו לגלות את הדרישה הגוברת למחלקת ההבראה ב'נווה שמחה', שם זוכים המחלימים לטיפול רפואי מסור וחם מידי הצוותהרפואי המקצועי של 'נווה הבראה'. ב'נווה הבראה'מושם דגש על הצד הקולינרי שמהווה אף הוא גורם מבריא, והאורחים זוכים לארוחות מגוונות ומזינות בכשרות מהודרת לצד פעילויות תרבות ושיעורי תורה. מחלון חדרם נשקף נוף ירושלמי קסום, ובתום ימי ההבראה חוזרים המבריאים לביתם תוך שהם מדווחים על שיפור ניכר בבריאותם.

לאחר הסיור פנו הנוכחים לישיבת עבודה מקצועית שהתקיימה בחדר הישיבות של 'נווה שמחה' ודנו בחיזוק והידוק החיבור בין הצדדים. בסיומה של הפגישה סיכמו הצדדים על בחינת האפשרות של הגברת שיתוף הפעולה בין לאומית שירותי בריאות לבין 'נווה שמחה'.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור.