סגן שר הבריאות ומנהל בית החולים קפלן באירוע
סגן שר הבריאות ומנהל בית החולים קפלן באירוע
הודעה לעיתונות

מדשאות בית החולים 'קפלן' הפכו לרחבת ריקודים בסוכות

הבאים בשערי בית החולים קפלן באחד מימי חול המועד סוכות לא הבינו ברגעים הראשונים אם לא טעו בדרכם והגיעו למרכז אירועים. על המדשאה של בניין האשפוז של מחלקות הילדים, פיזזו ורקדו ילדים חולים ומבקרים בבית החולים לצלילי תזמורת חסידית תוך ריקודים סוחפים.

ביום רביעי, חול המועד סוכות, הגיעו עשרות ממתנדבי ארגון החסד 'לשבוע מטובך' ושימחו את הילדים החולים בבית החולים קפלן, וזאת בהוראתו של האדמו"ר מקרעטשניף, נשיא הארגון.

שמחת בית השואבה של ארגון החסד 'לשבוע מטובך' כבר הפכה למסורת, כשעשרות מתנדבים פושטים על מחלקות הילדים בבית החולים, מסייעים לילדים החולים לרדת למדשאות, שם נערכת עבורם חגיגת שמחת בית השואבה.

בשמחת בית השואבה כיבדו בהשתתפותם סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שהגיע במיוחד מירושלים על מנת לכבד את המעמד כאות הוקרה לפעילות הארגון, מחזיק תיק הכספים בעיריית רחובות וחבר המועצה הרב פנחס הומינר שאף מתנדב בארגון, מנכ"ל בית החולים קפלן פרופ' יעקב יהב וצמרת בית החולים.

על במת התזמורת הופיע הזמר החסידי ר' משה דב הומינר עם הנגנים המתנדבים בארגון.

בנוסף נהנו הילדים ממופע להטוטים ופעילויות מותאמות כשהכול נעשה על מנת להוציא אותם מהאפרוריות העוטפת בדרך כלל ילדים חולים ולהכניס בהם שמחה.

אירוע זה מצטרף לשרשרת פעילויות החסד של ארגון החסד 'לשבוע מטובך' של חסידות קרעטשניף. הארגון מחלק מידי יום מזון וממתקים לילדים המאושפזים כמו גם למבקרים בבית החולים קפלן, אשר נאלצים לבלות שעות ארוכות במסדרונות בית החולים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור.