מפרסם: g-conversation
תאריך: 09/12/2012 12:18
נושא: אמנות, עיצוב, צילום

מרתון הרצאות 6x10 בנושא אמנות ועיצוב

יום ה', 13 דצמ' 2012 בשעה 20:30
מיקום: סטודיו 6B
כתובת: אחד העם 39, תל אביב (מפה)
משך: שעה וחצי
הכניסה לאירוע אינה כרוכה בתשלום, הרשמה מראש בטלפון 1-800-360-366, מספר המקומות מוגבל.
ליאורה זמלמן
ליאורה זמלמן
אביחי תדמור, מחדד גזר
אביחי תדמור, מחדד גזר
גדעון לוין
גדעון לוין
רענן שטרן
רענן שטרן
עודד ארמה
עודד ארמה
רותם ריטוב
רותם ריטוב
הזמנה מרתון 6X10
הזמנה מרתון 6X10
הודעה לעיתונות

Studio 6B מציג: מרתון 6X10 בנושא אמנות ועיצוב

השבוע זה קורה: Studio 6B מציג: מרתון 6x10 (ששה מרצים, 10 דקות הרצאה כל אחד). יום ה' 13.12.12 בין השעות 20:30-22:00. Studio 6B, רחוב אחד העם 39 ת"א. הכניסה לאירוע אינה כרוכה בתשלום, הרשמה מראש בטלפון 1-800-360-366, מספר המקומות מוגבל. לאירוע מוזמנות דמויות מובילות מתחום האמנות והעיצוב

דניאל ספיר, מנכ"ל בית הספר למקצועות העיצוב Studio 6B: "החלטנו לחלוק את הכישרון הגדול של המרצים שלנו עם כל חובבי העיצוב ולא לשמור אותו לעצמנו בלבד. האירוע הזה הוא תחילתה של מסורת, במסגרתה נמשיך לחשוף את כישרונם ומעשיהם של עשרות המרצים המבריקים בסטודיו 6B".

טעימה מהפרויקטים שיוצגו על ידי מבחר המרצים המובילים של סטודיו B6:

ליאורה זמלמן, 29, מאיירת ואמנית רחוב, בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל – תדבר על הקשר בין איור לאוכל – בין חומר לחושים, ועל גישות חדשות של אסתטיקה המשלבות בין שני התחומים. בהרצאתה תציג תהליך של שני פרויקטים שאיירה; ספר בישול "המשתה" סיפרו של גיל ססובר בהוצאת: כנרת זמורה ביתן, והשני מיתוג לחברת גרנולה רפאל. יוצגו דוגמאות שונות לגישות חדשות לאוכל ממסעדות מפורסמות בעולם. מומלץ לבוא רעבים!

אביחי תדמור, 37, בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, בעל סטודיו לעיצוב/פיתוח מוצרים והדמיות. יציג את מוצריו המצליחים ׳ג׳פטו׳ ו ׳מחדד גזר׳. ידבר על תהליך תכנון ועיצוב משלב הקונספט ועד שלב האריזה דרך חשיפת מאחורי הקלעים של פיתוח פרויקט 'ג'פטו'

גדעון לוין, 29, צלם, אמן, בוגר מגמת הצילום בבצלאל ומרצה בסטודיו 6B בתחומי האמנות והעיצוב מזה כשלוש שנים, מלבד עיסוקו בצילום מסחרי, מציג לוין פרויקטים אישיים הסוקרים את זכרונותיו משירותו הצבאי דרך תרגומו האמנותי הייחודי. יציג את הצילום כאמנות ויחשוף את תהליך פיתוח הקונספט של פרויקט הגמר שלו 21 22 23 שזכה לתהודה בעולם האמנות; השלבים השונים של הפרויקט, לרבות נושא הרישום והסקיצה ככלים בתהליך של פיתוח רעיון למרות שהוא צילומי.

רענן שטרן, 29, אדריכל, בעל סטודיו I AM Stern* בתל אביב (www.raananstern.com), מתעסק בעיצוב חללים, בעיקר מסחריים ופתרונות פונקציונלים, ובפרוייקטים אורבאנים בקנה מידה xsmall. יציג את פרויקט squaretlv, יוזמה אישית של תחרות בין מעצבים ממקצועות שונים. התחרות עסקה באורבניות ובתגובה אורבנית. כל קבוצת מעצבים קיבלה איזור עירוני אחר ובו התבקשה לפעול, להגיב, להוסיף, להרוס ולתכנן דבר מה בעל משמעות המשפיע על סביבתו.

עודד ארמה, 43, תל אביב, בעל תואר B.Design בהצטיינות, שנקר, בית הספר הגבוה להנדסה ולעיצוב, ובוגר לימודי עיצוב נעליים, Cordwainers’ College, London College of Fashion, - יספר את סיפור השתלשלות עיצוב קולקציית נעליים www.so-arama.com, שהתפתח מתוך שיתוף פעולה אמנותי עם האמנית הבינלאומית סיגלית לנדאו. במסגרת הרצאתו יוצגו קטעי וידאו ארט.

רותם ריטוב, 37, אמנית בוגרת המחלקה לאדריכלות ויצו חיפה, חיה ועובדת בתל אביב, אדריכלית. רקדנית בעברה, אמנית חברת גלריה אלפרד. תציג את פרויקט גלריה Apart.Art. חלל תצוגה אלטרנטיבי בתוך חלל המגורים. רותם תדבר על הקשר שבין אדריכלות, אמנות ואוצרות.

Studio 6B - בית הספר למקצועות העיצוב
הוקם בשנת 2000 על ידי צוות אדריכלים אמיר נבון ומיכאל בן גן כבית-ספר ומרכז לקידום העיצוב בישראל.
קורסים מקצועיים בעיצוב גרפי, עיצוב פנים ועיצוב אופנה וניהול מותג אישי נפתחים בסטודיו מדי כחודשיים (לימודי בוקר/ערב), למשך כשנה ומקנים הכשרה יישומית מלאה לרכישת מקצוע מעצב המותאמת לשוק העבודה. לפרטים 1-800-360-366 או www.6bstudio.co.il

לסטודיו שלושה סניפים: הסניף המרכזי שוכן בלב ת"א במבנה אדריכלי בן ארבעה מפלסים מתחילת המאה שעברה.
הסניף המרכזי שוכן בלב ת"א במבנה אקלקטי בן ארבעה מפלסים מתחילת המאה שעברה. לסטודיו שני סניפים נוספים: חיפה (צ'ק פוסט) ובירושלים (מתחם הרכבת המחודש).

בסטודיו ארבעה גופים העובדים יחדיו תחת קורת גג אחת:

  • מכינה למקצועות העיצוב, האדריכלות והאמנות
  • בית ספר מקצועי למקצועות העיצוב בשלושה מסלולי לימוד: המסלול לעיצוב גרפי, המסלול לעיצוב פנים והמסלול לעיצוב אופנה וניהול מותג אישי
  • בית ספר להעשרה ואמנות: תפירה, סריגה, ציור, הום סטיילינג, צילום
  • משרד אדריכלי

לפרטים נוספים: זהר טל, G-group, 052-5977553

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- g-conversation.