הודעה לעיתונות

"מאסטר שף יוצאת לשטח" שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין התכנית 'מאסטר שף' של קשת והאקדמיה הקולינרית של 'לגעת באוכל' משיקים

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין התכנית המצליחה 'מאסטר שף' של קשת והאקדמיה הקולינרית של הרשת 'לגעת באוכל' במסגרתו תתקיים סדרת סדנאות בישול ואפייה המשלבות את מיטב המתכונים של מתמודדי מאסטר שף בעונה הנוכחית ובעונות הקודמות. כמו כן, משתתפי הסדנאות יאותגרו במשימות ייחודיות בדומה לאלו המוצגות למתמודדים בתוכנית.
מתכוני מאסטר שף הנבחרים משולבים בתכני סדנאות הבישול המוכרות והאהובות של האקדמיה הקולינרית 'לגעת באוכל'.
בין המתכונים הרבים שנבחרו ללמד בסדנאות:

  • דג ברוטב עגבניות של סמדי בומבה במסגרת סדנת 'לילות פנטזיה' – מהמטבח המרוקאי.
  • מתכון לפסטה וכדורי בשר ברוטב עגבניות של אביבה פיבקו במסגרת סדנת "לה קוצ'ינה" איטליאנה – מטבח איטלקי כפרי.
  • קציצות ההפתעה של אבי לוי, זוכה 'מאסטר שף' עונה שנייה, בסדנה "מדריך הבשר המושלם".
  • מאסטר שף - סדנת כדור אטלס, המנה שהדהימה את נבחרת מאסטר שף. בסדנא ילמדו כיצד להכין את מרכיבי כדור האטלס - מקלות שוקולד, קרמו שוקולד מריר, קוויאר פטל, מקרון שוקולד – אמרנה, קראנץ' נוגט, קרמבל קקאו, רוטב פטל קסיס.

בהמשך צפויים בוגרי 'מאסטר שף' להעביר בעצמם סדנאות בישול ואפייה נבחרות באקדמיה הקולינארית של 'לגעת באוכל'.
צביקה קרובי, בעלי רשת 'לגעת באוכל' מוסר: "התכנית 'מאסטר שף' ורשת 'לגעת באוכל' חולקים חזון משותף והוא שניתן ללמוד לבשל ולאפות בהצלחה בכל גיל. שיתוף הפעולה בינינו החל כבר מהתכנית הראשונה ובעונה הנוכחית הוחלט להעמיק את שיתוף הפעולה ולקיים סדנאות בישול ייחודיות עם המתכונים הנבחרים של מתמודדי התכנית אשר צוינו לטובה על ידי צוות השופטים".
נועם ברגלסון, מנהל אסטרטגיה עסקית ופיתוח עסקי בקשת מסר: ״זו הזדמנות לתת לציבור הרחב ״לגעת באוכל״ תרתי משמע ולאפשר לחובבי התוכנית והצופים בבית את האפשרות להתנסות בעצמם במתכוני התכנית, להתקרב לתוכנית ולחוות את חווית הבישול בעצמם במסגרת חוויה קולינרית מאתגרת".
'לגעת באוכל' מציעה צוות שפים מנוסה ומקצועי, מטבחים מאובזרים במיטב המכשור והמוצרים וגישת לימוד המבוססת על חוויה והתנסות אישית המלווים את התלמידים לכל אורך סדנאות הבישול והאפייה.
ובמוקד 1-700-70-1000

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- g-conversation.