מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 05/03/2013 12:49
נושא: טכנולוגיה והייטק
ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה
ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה
לוגו אינטגריטי
לוגו אינטגריטי
לוגו Ayehu
לוגו Ayehu
הודעה לעיתונות

אינטגריטי תוכנה תמכור ותטמיע את מערכת eyeShare לאוטומציה של תהליכי IT של חברת Ayehu בישראל

צופה היקף עסקים של כ 2 מיליון שקלים בשנתיים הקרובות

חברת אינטגריטי תוכנה חתמה על הסכם שותפות עסקית עם חברת Ayehu הישראלית. במסגרת ההסכם תמכור ותפיץ את פלטפורמת eyeShare לאוטומציה של תהליכי IT וניהול תהליכים עסקיים על מנת לסייע בחסכון בעלויות התפעול ב ITבקרב חברות במשק הישראלי.

eyeShare הינו מוצר טכנולוגי יחודי לאוטומציה של פתרון תקלות IT, זיהוי תקלות וביצוע תהליכי Workflow אוטומטיים אשר נבנה במקור עבור מרכזי NOC ומערכי תפעול וייצור של מערכי מחשוב. מטרת המוצר היא לשפר תהליכי טיפול בתקלות ומשימות בתפעול השוטף, לייעל תהליכי עבודה ולצמצם מעורבות ידנית של אנשים. מטרות אלה מושגות באמצעות שילוב של יכולות אוטומציה תוך יישום נהלים ושמירת הידע המקצועי בתוך האירגון. המערכת חוסכת זמן רב של אנשים בתפעול היומיומי, מצמצמת טעויות אנוש, מקטינה משמעותית את זמני התקלות ובכך מסייעת בשמירה על חוזי שירות ((SLA גבוהים.

eyeShare קיים בשימוש של חברות רבות בארץ ובעולם. בין הלקוחות הבולטים בישראל ניתן לציין את: כלל ביטוח, הראל, בזק, שרותי בריאות כללית, קופ"ח לאומית, ריטליקס, אמדוקס, שטראוס, בנק לאומי ועוד רבים אחרים.

חברת אינטגריטי תוכנה תעסוק בכל תהליך המכירה וההטמעה של מערכות eyeShare בארגונים בישראל ולשם כך הכשירה צוות מומחים לאינטגרציה והטמעה של המוצר.

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה: "ההסכם הוא צעד משמעותי בחיזוק פלטפורמת eyeShare בשוק הישראלי. אנחנו מאמינים שנוכל להוסיף ערך רב ללקוחות שלנו על ידי ייעול תהליכים ארגוניים באמצעות הפיכתם לאוטומטיים. נשפר משמעותית את הדיוק והתזמון של כל תהליך, נייעל ונחסוך בכח אדם יקר שגם נמצא תחת עומס עבודה רב. יש לנו כבר מספר תהליכי מכירה לא מעטים של לקוחות שמגלים עניין רב בפתרון".

"עם צמיחת החברה לשווקים הבינלאומיים ובעקבות התגברות הצורך בטכנולוגיות ופתרונות כלכליים למיכון תהליכים והתייעלות תפעולית במערכות המידע הארגוניות, השותפות עם חברת אינטגריטי תאפשר לנו להתמקד במתן תמיכה ושירותים מקצועיים במספר גדול יותר של לקוחות בשוק הישראלי" אמר גבי ניזרי, מנכ"ל חברת Ayehu.

אודות אייהו
אייהו הינה חברה פרטית אשר נוסדה בשנת 2007 ע"י היזמים גבי נזרי וירון לוי במטרה לפתח פתרונות שיסייעו לחברות להתייעל ולחסוך בזמן ובעלויות בסביבת הייצור והתפעול של מערכות המידע הארגוניות, לתת כלים לאנשי התפעול על מנת לאפשר להם להתמודד עם משימות מורכבות ללא צורך בכתיבת סקריפטים ובביצוע פעולות ידניות ולעמוד בביקוש ובקצב הצמיחה של החברה, בכמות הלקוחות ללא צורך בהגדלת המשאבים התפעוליים של האירגון.

אודות אינטגריטי תוכנה
חברת אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על יושרה, שרות ומקצוענות. פתרונות התוכנה כוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים מהדרגה הראשונה. המוצרים והשירותים המסופקים על ידי החברה הינם בתחומים: אבטחת מידע, וירטואליזציה של תחנות קצה, תשתיות תוכנה, פתרונות ענן (SaaS), ניהול תוכן ותהליכים עסקיים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.