הודעה לעיתונות

מדיקל קומפרישין סיסטם (MCS) מינתה את ריק רנדל כמנכ"ל החברה

מר רנדל הוביל שורה של הצלחות ביצירת ערך בחברות הזנק בתחום הרפואי, באמצעות הנפקת מניות בנסד"ק ומיזוגים ורכישות. מר רנדל היה שותף למכירתה של חברת Target Therapeutics, Inc לחברת בוסטון סיינטיפיק תמורת 1.1 מיליארד דולר

חברת מדיקל קומפרישין סיסטם (MCS), העוסקת בתחום המכשור הרפואי הלא פולשני ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הודיעה היום (28 באפריל 2013) כי מינתה את ריק רנדל לתפקיד מנכ"ל החברה. רנדל שייכנס לתפקידו ב- 1 במאי, יכהן בשלב ראשון בכפיפות למייסד והמנכ"ל עדי דגן וב- 1 ביוני ימונה למנכ"ל בפועל. עדי דגן ימשיך לכהן בחברה עד 1 ביולי 2013 ואחר כך ישמש כיועץ ונשיא החברה.

לריק רנדל ניסיון רב כמנכ"ל, יו"ר ודירקטור של חברות מכשור רפואי בצמיחה. לזכותו נרשמה שורה של הצלחות ביצירת ערך והשבחת חברות בסך של כ- 1.5 מיליארד דולר, באמצעות הנפקת מניות בנסד"ק ומיזוגים ורכישות. רנדל היה שותף לייסוד שלוש חברות מכשור רפואי והוביל חברות יזמיות בתחומי מדעי החיים בכלל ובאורטופדיה בפרט.

בתפקידו כנשיא ומנכ"ל חברת Target Therapeutics, Inc (1989-1993), חלוצה ומובילה בתחום המתפתח של נוירוכירורגיה התערבותית, הביא את החברה להנפקה והגדיל את הכנסותיה מ- 4 מיליון דולר ל -29 מיליון דולר. רנדל היה שותף למכירת החברה לאחר שהגיעה למכירות של 95 מליון דולר לבוסטון סיינטיפיק תמורת 1.1 מיליארד דולר.

לרנדל ניסיון רב בניהול כללי, שיווק, מימון ציבורי ופרטי, ייצור, מו"פ, רגולציה, מדיניות שיפויים ביטוחיים, החזרים מבתי חולים ומכירות מוצרים לשווקים מקומיים ובינלאומיים.

בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל חברת אבנטיס מדיקל סיסטמס, המתמחה בהדמייה במערכת העיכול וקודם לכן במשך קרוב לעשור שימש רנדל כיו"ר, נשיא ומנכ"ל חברת TranS1, Inc הנסחרת בנאסד"ק (סימול: TSON), חלוצה בתחום הניתוח בעמוד השדרה בפולשנות מינימלית. הוא הצטרף ל TranS1, כעובד הראשון וניהל את החברה בהתפתחות המוקדמת של מוצר, קבלת האישורים הרגולטורים, השקות בארה"ב ובאירופה, שני סבבי מימון הון פרטי והנפקה ראשונה בנסד"ק. ההכנסות ממכירות מוצרים צמחו ל -30 מיליון דולרים בתקופת כהונתו כמנכ"ל. כיום הוא מכהן בדירקטוריון TranS1.

לדברי עדי דגן, מנכ"ל MCS: "אנו משוכנעים כי הצטרפותו של ריק רנדל לחברה תסייע לנו במינוף החדירה ובהתבססות מוצרינו בשוק האמריקאי. ניסיונו הרב והמרשים בניהול חברות מכשור רפואי ובהשבחת חברות בסדר גודל הדומה לנו, יסייע בידינו להרחיב באופן משמעותי את נתח השוק שלנו בארה"ב, כתחליף לתרופות. דגן הוסיף ואמר: " אנו מקווים כי גיוסו של ריק במקביל להכפלת כוח השיווק והמכירות שלנו בארה"ב יאיצו בשנים הקרובות את התפתחות מכירות החברה וימצבו את ה- ActiveCare® כפתרון מוביל למניעת קרישי דם בניתוחים."

אודות MCS:
MCS מדיקל קומפרישין סיסטם, היא החברה המובילה בתחום המכשור הלא פולשני למניעת קרישי דם במערכת הוורידית העמוקה. זו החברה היחידה שמציעה לשוק טיפול חליפי מוכח לזה התרופתי, על ידי העצמת פרופיל זרימת הדם בגפיים בעזרת מכשיר חדשני, היכול להפוך לסטנדרט טיפולי עיקרי. בידי החברה אישור מה- FDA לשיווק ומכירה של מוצריה בארה"ב, מוצרי החברה מוגנים במספר פטנטים. חברת הבת .MCS Inc ממוקמת בארה"ב. MCS Medical Compression System בע"מ, נוסדה ב-1997, היא חברה ציבורית שנסחרת בבורסה בתל אביב: (TASE: MDCL).

לפרטים: ורד רהט-רוט, 052-8000380

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ורד רהט-רוט דוברות ויחסי ציבור.