מפרסם: מירב היח"צ
תאריך: 19/05/2013 14:46
נושא: נשים, לייף סטייל, תיירות
ספא סינרגיה מלון עין-גדי
ספא סינרגיה מלון עין-גדי
מלון עין גדי
מלון עין גדי
הודעה לעיתונות

בין המדבר לים: חופשה נשית בעין גדי

שלושה ימים של עוצמה נשית ואנושית

חופשה נשית המשלבת בין מפגשים מרתקים לנשים בלבד הכוללים את מיטב ההרצאות עם :צופית גרנט ,ליהיא לפיד ועד, לצד מפגשים ייחודיים, סיורי טבע מודרכים, סדנאות חווייתיות ועוד....
2-4/6/2013 ימים א'- ג'
מלון עין-גדי

בתוכנית :
צופית גרנט בהרצאה "מסע שליטה על השליטה"
מפגש חוויתי שנועד לשחרר אותנו מהמחסומים הנפשיים והפסיכולוגיים שלנו, ושבו גרנט מעמתת את המשתתפות עם שאלות, שהתשובות עליהן יכולות להחזיר אותן לשביל שמוביל להגשמת החלום.

ליהיא לפיד מדברת על מה זה להיות אישה בעידן הזה
הרצאה מרתקת של לפיד על עצמה, על החיים ועל נשיות, שבמהלכה היא חולקת טיפים והמלצות על איך לשלב זוגיות, קריירה וילדים בתוך מעגל החיים מבלי לשכוח את ‘האני’ במרדף האין סופי אחרי המצוינות.

חוכמת הפיתה-פאדיחה
מה הקשר בין פיתה וזוגיות?
פאדיחה – בדואית לבבית ומצחיקה, תדבר על חברות, ילדים וזוגיות,
תסחוף אתכן בערב מעורר שמשאיר חותם.

בנוסף יתקיימו גם במפגש הזה סיורים מודרכים בערוגות הבושם, בגן הבוטני ובנחל דוד.

"עין-גדי: מלון בוטני" בקצה מדבר באחד המקומות המרהיבים בעולם , 400 מטר מתחת לפני הים, ממוקם מלון עין גדי המשלב יופי, ייחודיות, בריאות ושלווה. המלון הצופה אל מדבר יהודה, הרי מואב, שמורות טבע מרהיבות וזריחות מוזהבות. חופשה לגוף ולנפש, חופשה של שלווה פסטורלית בה מתקיימים להם בצוותא, חיות הבר, טבע מדהים ואנשים שבחרו לחיות את חייהם במקום מופלא זה.
מעבר לנוף עוצר נשימה, שלווה וחופשה נעימה הוקם במלון ספא סינרגיה אשר נבנה על צלע הר המשקיפה אל הנוף המרהיב של ים המלח והרי אדום, ומתחתיו נחל ערוגות הידוע ומעליו מתנשאים הר צרויה והר ישי.
'ספא סינרגיה' - חוות בריאות וספא המציעים חמאם טורקי, סאונות, בריכת מי ים וגם בריכת מים מתוקים זאת לצד 12 חדרי טיפולים המתמחים בטיפולים על בסיס המיטב שיש לנווה המדבר עין-גדי ולים המלח להציע לצד טיפולי הבריאות של ד"ר ראול רודריגז ובפיקוחו וטיפולי פנים של מותג הטיפוח הבינלאומי היוקרתי 'כריסטינה'.

השתתפות במפגש מלון עין גדי כוללת :
3 ימים - 2 לילות עם אירוח מפנק על בסיס פנסיון מלא + כניסה לכל ההרצאות והסדנאות לפי הלו"ז + כניסה לספא סינרגיה חינם והנחה לטיפולים + שימוש במתקני המלון.
מחיר: רק 1550 ₪ למשתתפת

לפרטים והרשמה : 077-5177807
יוזמת ומפיקת המפגש –גילמור הפקות
גילת אביב ייצוג תוכן והפקה
לינק להרשמה :
: http://www.gilataviv.co.il/landing/01/
www.gilataviv.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירב היח"צ.