הודעה לעיתונות

International CNN מגבשת הצעה להסכם שידור חדש של ערוץ טלוויזיה בשידור חי בטיסה

מהיום, CNN International תרחיב את נוכחותה בתחום הטלוויזיה בשידור חי לקהלים בטיסות באירופה, המזרח התיכון, אפריקה, אסיה ואמריקה הלטינית, לאחר שהושג הסכם עם פנסוניק אוויוניקס לכלול את הערוץ בשירותי הטלוויזיה הגלובליים שלה בשידור חי בטיסה – eXTV. ההתפתחות מהווה צעד נוסף ביישום אסטרטגיית ההפצה אל מחוץ לבית של CNN, המספקת גישה של "בכל מקום ובכל זמן" ל-CNN International עבור אנשים הטסים בחברות תעופה בינלאומיות, שהם קהל מפתח עבור המותג.

"התפתחויות חדשותיות משפיעות על החלטות עסקיות מכריעות ברחבי העולם מרגע אחד למשנהו. כמקור המוביל של חדשות ומידע עבור נוסעי חברות תעופה בינלאומיים, CNN היא מצרך בעל ערך בתחום זה ואנו שמחים לספק את ההמשכיות שמאפשרת לקהל שלנו להתעדכן ולעקוב אחר הדיווחים הכלל-עולמיים הגדולים בזמן אמת," ציין Saadia Bahraoui, ראש מחלקת פרסום.

"הסכם זה מסמן את המחויבות המתמשכת שלנו לפיתוח העסקי של CNN מחוץ לבית בדרכים חדשות שיטיבו עם קהל הליבה שלנו", הוסיף Bahraoui .

טביעת הרגל של CNN מחוץ לבית כוללת מלונות, ספינות תענוגות, בנקים להשקעות ותאגידים.

CNN מגיעה למספר רב יותר של צרכנים בעלי אמצעים ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה בטלוויזיה ובאינטרנט מכל מותג מדיה בינלאומי אחר, לפי תוצאות סקר המדיה הראשון של גלובל אפלואנטס (GEMS, Ipsos 2012). CNN בספרדית היא תחנת הטלוויזיה באנגלית הנצפית ביותר באזור בקרב מנהלים בכירים (TGI Elite Latin America 2012).

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה.