מפרסם: פרומו – עיצוב פרסום ויחסי ציבור
תאריך: 13/08/2013 12:13
עדכון: 13/08/2013 12:14
נושא: אופנה, נשים, לייף סטייל, עיצוב
טובה מנובה.
טובה מנובה.
תכשיט חרוזי אבן קורנאין בליטוש פאסאט, בשילוב חרוזי כסף.
תכשיט חרוזי אבן קורנאין בליטוש פאסאט, בשילוב חרוזי כסף.
הודעה לעיתונות

תערוכת תכשיטים חדשה של המעצבת טובה מנובה

מעצבת התכשיטים טובה מנובה תציג מגוון עיצובים מ-15 שנות פעילותה בתערוכה חגיגית וחד פעמית ב"חרוז כזה", האקדמיה לתכשיטנות, ב-30/08 בשעה 10:00

המעצבת טובה מנובה גיבשה את סגנונה הייחודי במשך 15 שנות פעילותה וככזה הוא מהווה ביטוי יצירתי של מסע חייה, וכעת היא מציגה את יצירתה המגוונת וארוכת השנים בתערוכה חד פעמית וייחודית.

התערוכה תכלול תכשיטי אופנה במגוון עצום של טכניקות וחומרים. חלקם מחוספסים, סוערים וצבעוניים ואחרים עגולים, רכים ומונוכרומטיים. חלקם עשויים מעור, סיליקון, פלסטיק וגולדפילד ואחרים עשויים מכסף ואבני חן.

האירוע יתקיים ב- 30/08/2013, יום שישי, בשעה 10:00 ב"חרוז כזה", האקדמיה לתכשיטנות:
בוגרשוב 84, תל אביב (מאחורי דיזנגוף סנטר).

אודות המעצבת – טובה מנובה
קולקציות התכשיטים של המעצבת, טובה מנובה, הם ביטוי יצירתי של מסע חייה. הקולקציות כוללות עבודות צורפות יוקרתיות, לצד תכשיטי אופנה במגוון עצום של טכניקות וחומרים. חלקם מחוספסים, סוערים וצבעוניים ואחרים עגולים, רכים ומונוכרומטיים. חלקם עשויים מעור, סיליקון, פלסטיק וגולדפילד ואחרים עשויים מכסף, זהב יהלומים ואבנים טובות עם השקעה קפדנית, עד הפרט האחרון. בתכשיטים ניכרים רעיונות יצירתיים פרי השראה מתרבויות שונות וגם מתרבות הרחוב. קולקציות התכשיטים מתאימות לנערות ונשים בכל גיל וניתן לקנות אותן ב- ETSY:

http://www.etsy.com/shop/TovaManova?ref=search_shop_redirect

בנוסף ניתן להתרשם מיצירותיה של טובה באתר הבית שלה: www.tovamanova.co.il

עיתונאיות ובלוגריות סגנון חיים, נשים, אופנה וצרכנות מוזמנות לאירוע בתאום מראש עם פרומו – יחסי ציבור ותוכן, אור כהן, 03-5263223 שלוחה 6 | [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרומו – עיצוב פרסום ויחסי ציבור.