מפרסם: לוטן תדמיות
תאריך: 18/09/2013 10:00
נושא: מוניציפלי
הודעה לעיתונות

"לוטן תדמיות" תוסיף גם השנה לטפל בתקציב יחסי הציבור של קבוצת "מוקד אמון"

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה בשבוע שעבר על הסכם לניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של קבוצת "מוקד אמון" בפעם השלישית ברציפות. "מוקד אמון", ברשותו של המייסד והמנכ"ל רפי סוויד, היא אחת החברות המובילות בארץ בתחום הביטחון והשמירה, אשר השיקה השנה גם אפליקציה ייחודית השומרת על בני המשפחה מחוץ לבית, במרחק לחיצה אחת.

"מוקד אמון" מתמחה במתן שרותי אבטחה, סיור, מוקד, ביטחון, שמירה, מערכות מיגון מתקדמות, אחזקת מבנים ושירותי ניקיון. למן הקמתה ב- 1981, שמה לה החברה למטרה לשמור על תחושת ביטחון ושקט נפשי עבור לקוחותיה, כשהיא מחולקת לחטיבות שונות, המעניקות מגוון רחב של שירותים הן ללקוחות פרטיים והן לעסקיים: חטיבת האבטחה ושירותי השמירה ללקוחות עסקיים, חטיבת האבטחה ללקוחות פרטיים, "מגן אמון" - המתמחה באבטחת אישים, אבטחת משלחות ואניות, "אמון אירועים" יחידה המתמחה בשירותי Valet parking ואבטחת אירועי יוקרה, וחטיבת "אמון ניקיון" המתמחה בשירותי ניקיון ואחזקה בבתי עסק ומשרדים.

"לוטן תדמיות" מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, דבר התואם את תפיסת העולם של "מוקד אמון". החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה, הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים וכתחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על המשך הטיפול בתקציב: "כאשר לקוחות ממשיכים ומחדשים חוזה הם למעשה מצביעים ברגליים וזה הסיפוק הגדול ביותר עבורנו".

חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עורכי דין, חברות נדל"ן, אדריכלים, עמותות, קוסמטיקה ועוד שלל פרויקטים בתחומים מגוונים. מבין לקוחותיה: מפעל הפיס, חברת אחים עיני, מישל מרסייה, האמנית מיכל רובנר, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.