מפרסם: מעוף תקשורת שיווקית
תאריך: 06/10/2013 11:12
נושא: מובייל
משה אטיה, מנהל מוצר SysAid  בקבוצת קונסיסט
משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקבוצת קונסיסט
קבוצת קונסיסט
קבוצת קונסיסט
הודעה לעיתונות

שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid

היקף ההשקעה: כרבע מליון ש"ח
בימים אלה הסתיים פרויקט להתקנת מערכת הלפדסק של SysAid ברשת שופרסל. המערכת מאפשרת טיפול מהיר ויעיל בכ- 9,000 קריאות בחודש, המגיעות מכ- 300 סניפי שופרסל הפזורים ברחבי הארץ.

בימים אלה הסתיימה התקנת מערכת ניהול מוקד תמיכה, עטורת הפרסים, של חברת SysAid הישראלית ברשת שופרסל. המערכת מטפלת בכ- 9,000 קריאות בחודש. הקריאות מגיעות מאלפי משתמשי קצה, מכ- 300 סניפי שופרסל הפזורים ברחבי הארץ וממטה החברה. את המענה לקריאות נותנים 12 תומכים במוקד ועוד עשרות נותני שרות המחוברים למערכת.
המערכת שהתקינה קונסיסט מערכות, מקבוצת קונסיסט, נציגת SysAid בישראל, מספקת ניהול וארגון שוטף של כל הבקשות והתקלות המגיעות מהסניפים. אלה מטופלות ע"י מוקד השירות ומועברות בחלקן לצוותים פנימיים או לספקים. צביקה פישהיימר, מנהל אגף מערכות מידע בשופרסל ציין כי שופרסל בחרה ב SysAid בזכות ביצועים מעולים, פשטות הטמעה, וכן יכולת לבצע שינויים ורמת גמישות גבוהה. כמו כן אמר כי "המערכת עלתה לאוויר בתוך מספר שבועות בלבד, זמן שיא להחלפת מערכת בסדר גודל כזה".
משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקבוצת קונסיסט אמר: "מערכת SysAid מספקת ארגז כלים שלם למחלקת ה-IT . היא כוללת את כל ניהול השירות, ניהול הנכסים וניהול הפרויקטים. המערכת מאפשרת גם ניהול שינויים ובעיות וכן SLA מתקדם וכמובן תמיכה בתהליכי ITIL".
אטיה ציין שיתוף הפעולה עם שופרסל היה יוצא דופן וקיצר בכך משמעותית את זמן היישום. "מדובר באחת מיחידות ה IT האיכותיות והמקצועיות בישראל. שיתוף הפעולה עם אגף ה IT של שופרסל הביאה לכך שהצלחנו להרים מערכת שלמה בתוך מספר שבועות".
את הפרויקט מטעם קונסיסט מערכות ניהל המיישם הבכיר ביותר של SysAid , אלעד שלוש.
----
אודות SysAid:
www.sysaid.co.il, הינו פתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל. הפתרון SysAid HelpDesk הוטמע עד היום בלמעלה מ- 300 ארגונים ישראלים, ובהם גם החברות הגדולות במשק שבהן אלפי משתמשים וצוותי IT גדולים: חברות ביטוח ופיננסים, חברות תשתיות, בנייה, קמעונאות, אנרגיה ועוד. זאת באמצעות חברת קונסיסט מערכות מקבוצת קונסיסט, שהיא נציגתה הבלעדית של SysAid בישראל.
מערכת SysAid הינה בעלת הסמכת ITIL ומספקת ארגז כלים למחלקות IT ומרכזי תמיכה.
SysAid הינה חברת היי-טק ישראלית, הזוכה גם להצלחה בינלאומית ניכרת. SysAid HelpDesk מוטמע ביותר מ- 100,000 ארגונים ב- 143 מדינות וב- 42 שפות.

אודות קבוצת קונסיסט:
קבוצת קונסיסט הינה בית תוכנה המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיית המידע. קונסיסט הוקמה לפני יותר מ-35 שנה ומעסיקה כ-1,200 עובדים ברחבי העולם, לרבות גרמניה, ספרד, ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה מקסיקו ועוד. קונסיסט מתמחה בפיתוח מערכות תוכנה, בשיווק ויישום מערכות תוכנה של ספקים מובילים אחרים וכן בשירותים מקצועיים לפיתוח אצל לקוחותיה במסגרת של פרויקטים, שירותי ייעוץ או מיקור-חוץ.
קבוצת קונסיסט פעילה בישראל למעלה מ- 20 שנה. קונסיסט מעסיקה בישראל כ- 250 עובדים, ממשרדיה בפתח תקווה שם פועלות קונסיסט מערכות וקונסיסט טכנולוגיות, המנוהלות על ידי עופר שקד, וביקנעם, משם פועלת קונסיסט (ישראל) המנוהלת על ידי אריה יפה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.