מפרסם: לוטן תדמיות
תאריך: 09/10/2013 13:51
נושא: קריירה, ספרות, תיאטרון
הודעה לעיתונות

"לוטן תדמיות" קיבלה לידיה לנהל את תקציב יחסי הציבור של המחזאית דורית פלד הרפז

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" תוביל את פעילות יחסי הציבור של המחזאית דורית פלד הרפז, אשר שניים ממחזותיה יוצאים לאור בימים אלה בהוצאת אור עם

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" נבחרה לנהל את תקציב היח"צ של המחזאית והשחקנית, דורית פלד הרפז, כחלק ממחלקת התרבות והאמנות הענפה, הכוללת מגוון רחב של אמנים פלסטיים, מוזיקאים-עכשוויים וקלאסיים, סופרים ועוד.

דרכה האמנותית של פלד הרפז החלה כשחקנית ב"צעירי הבימה" וכבר אז שילבה בין משחק וכתיבה. המחזה הראשון שלה "מה שקרה ביער" זכה במקום הראשון בפסטיבל הצגות הילדים בחיפה ומשם המשיכה עד להקמת חברת הפקות עצמאית – "דור הפקות". במסגרת החברה היא מעלה את מחזותיה העוסקים בעיקר בעולמן של נשים ובהעצמתן. סה"כ כתבה עד היום פלד הרפז 15 מחזות שהועלו על הבמה. כעת שניים מהם יוצאים לאור, ב"הוצאת אור-עם", האחראית גם להוצאת מחזותיהם של סובול, מיטלפונקט, מזי"א ורבים אחרים.

את מחזותיה מגדירה פלד הרפז כ"מעבדה לחקר יחסים". יחסים של בני האדם עם עצמם, עם העולם או אחד עם השני. מחזותיה, בעלי הגוון הטיפולי, נוגעים בנפש האדם ובנושאים פילוסופיים-פסיכולוגיים.
מי שיקרא את המחזה יוכל כמו הצופה בו, להתבונן בחיים מזוויות נוספות, להבין את בחירותיהם של הגיבורים ודרכם להגיע לתובנות חדשות על עצמו ועל חייו. התוכן העשיר והעמוק של מחזותיה כתוב בהומור שנון ובאופן מפתיע - מוגש כקומדיה.

יעל לוטן, מנכ"לית 'לוטן תדמיות' התייחסה לקבלת התקציב: "היום בעידן השינויים המהפכניים בעולם התקשורת, הצורך ביחסי ציבור ממוקדים ומכוונים לקהלי יעד הפך להיות קריטי להצלחת הקמפיין. אנו מתייחסים לתרבות כאל מוצר צריכה ויודעים לבנות את החשיפה המדויקת".
חברת "לוטן תדמיות" מטפלת במגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים, החל ממוסדות תרבות וחינוך מובילים בארץ, מוזיאונים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, רפואה וקוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש, ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים ומכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.