ד"ר צביקה בן פורת, מנכ"ל ג'רוזלם השקעות
ד"ר צביקה בן פורת, מנכ"ל ג'רוזלם השקעות
הודעה לעיתונות

טופ-איי של קרן JTI תספק באפריקה מערכות מודיעין מוטסות ב-10 מיליון שקל

טופ איי ויז'ן (מוחזקת 30% על ידי JTI) היא חברה ישראלית העוסקת בפיתוח ובייצור של מערכות תצפית טקטיות על גבי מערכות בלון, מזל"ט ומטע"ד (מטען ייעודי הנישא על ידי כלי הטיס) מיוצבות קלות משקל, לשימושים אזרחיים וצבאיים

חברת ג'רוסלם השקעות (ת"א: גרהש), גוף השקעות המתמחה באיתור, השקעה וליווי ניהולי של חברות עתירות טכנולוגיה הודיעה כי טופ אי ויז'ן (מוחזקת בכ – 30%) קיבלה הזמנה ממדינה באפריקה למערכות מודיעין מוטסות בהיקף של למעלה מ - 10 מיליון שקלים.

ד"ר צביקה בן-פורת, מנכ"ל ג'רוסלם השקעות: "אנו שמחים על קבלת הזמנה משמעותית לטופ אי ויז'ן במדינה באפריקה. לטופ אי ויז'ן, אשר פועלת במדינות רבות ברחבי העולם ישנם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים הזוכים לעניין רב על ידי לקוחות מהתחום האזרחי וביטחוני. בכוונתנו למנף את הזכיה הזו עם מאמצי השיווק של החברה באפריקה ומקומות נוספים כך שנוכל להציג זכיות נוספות בשנה הקרובה. לג'רוסלם החזקה מהותית בטופ אי ויז'ן כך שזכיות נוספות יובילו אף הן להצפת ערך לבעלי המניות שלנו".

טופ איי ויז'ן עוסקת בפיתוח ובייצור של מערכות תצפית טקטיות על גבי בלון, מיני מזל"טים ומטע"דים (מטען ייעודי הנישא על ידי כלי הטיס) מיוצבים קלי משקל לשימושים אזרחיים וצבאיים. המערכות מופעלות היום במדינות רבות ביניהן: ישראל, איטליה, בריטניה, רוסיה, פולין, הונגריה, ברזיל, ארה"ב, אוסטרליה, ברבדוס, בוצוואנה, דרום אפריקה, ארגנטינה, ניגריה, הודו, חוף השנהב, קולומביה וגינאה המשוונית.

כאמור, החברה מייצרת, בין השאר, מערכות בלוני תצפית אווירית מתקדמת המשדרת תמונה בזמן אמת באיכות גבוהה ומסוגלת לצפות שטח אווירי רחב היקף. המערכת מאפשרת לצלם אירועי Broadcasting - תיעוד ארועי ספורט, ארועי בידור מסוגים שונים באיכות תמונה גבוהה תוך שימוש בזוויות צילום מורכבות וללא הפרעה לאירוע עצמו. השימושים למערכת הינם מגוונים ונעים משימושים צבאיים להגנה על גבולות, מערכת תומכת מודיעין, אבטחה היקפית, אבטחת VIP וכמובן שידורי טלוויזיה.

בנוסף לטופ איי ויז'ן, מערכת מודיעין המבוססת על מיני מזל"טים הנשלטים מעמדה קרקעית ומבצעים את איסוף המידע באזור המבוקש. המוצר הינו אידיאלי לצרכי איסוף מידע טקטי משדה קרב יבשתי או אווירי, פטרול גבולות, אבטחת יעדים מן האוויר, סיוע לכוחות הצלה, מיפוי שריפות ועוד.

לקוחות החברה כיום הינם בעיקר משוק האבטחה והביטחון הצבאי והאזרחי (כוחות שיטור והצלה), כשבעתיד צפוי שילוב אינטנסיבי של המוצרים ב תחום ה- Broadcasting .

מלבד טופ איי ויז'ן, ישנן חברות פורטפוליו נוספות עליהן נמנית מנטיסויז'ן, העוסקת בפיתוח ייצור ושיווק של טכנולוגיה לצילום בתלת מימד המאפשר ללקוח ליצור צילומי תלת מימד של סביבות דינמיות וסטטיות. כמו כן החברה מנהלת מו"מ להשקעה אסטרטגית של סמסונג העולמית.

חברה נוספת בפורטפוליו הינה אייץ אר ויז'ן מספקת פתרונות ממוחשבים ייחודיים מבוססי תוכנה למיון מועמדים לשוק העבודה עבור מעסיקים המעסיקים כמות גדולה של עובדים. לקוחות החברה הינם חברות המעסיקות "מסות" של עובדים בעיקר בתחום שירות הלקוחות. מודל ההכנסות הינו תשלום קבוע פר גיוס.

חברה נוספת בפורטפוליו הינה נדל"ן קום, החברה הינה הבעלים של אתר הנדל"ן NADLAN.COM שהינו זירה מקוונת להשכרה, מכירה וקניה של נדל"ן לצרכי מגורים ולצרכים עסקיים. הנכסים המוצגים באתר מסווגים מוצגים בפריסה רחבה ונוחה ומפורטים באופן נוח, זמין וידידותי למשתמש, מתוך מטרה לספק לכל נכס המוצג באתר מקסימום חשיפה.

חברה נוספת בפורטפוליו הינה ביוסל, העוסקת במחקר ופיתוח של מוצרי קוסמטיקה חדשניים המבוססים על חומרים ביולוגיים, תוך כדי התמקדות במוצרים לעור הפנים. החומרים הביולוגיים מבוססים על רקמות המצויות בסביבת תאי גזע כגון רקמות חבל הטבור והשליה לאחר לידת העובר ולאחר שהשימוש ברקמות אלו הגיע לידי מיצוי. הייחודיות ברקמות תאי גזע הינה ביכולתם של חומרים אלו להביא להתחדשות הרקמות ולתוצאות קוסמטיות אותן לא ניתן להשיג באמצעות תכשירי קוסמטיקה רגילים.

אודות ג'רוסלם השקעות:
Jerusalem Technology Investment הינה גוף השקעות המתמחה באיתור, השקעה וליווי ניהולי של חברות עתירות טכנולוגיה. החברה ממקדת את השקעותיה בחברות היי טק בשלות, תוך ניצול כשל שוק שבו חברות בעלות פוטנציאל כספי גבוה וטכנולוגיה ייחודית מצויות בקשיים מימוניים אשר מונעים מימוש הפוטנציאל הגלום בהן. מצוקת המימון מאפשרת השקעה באותן חברות לפי שווי אטרקטיבי אשר אינו משקף את מלוא הערך של אותן החברות.
לפרטים נוספים: http://www.jtechinv.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קוואן תקשורת.