ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "מאמינים כי מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה תוביל להצפת הערך לבעלי המניות שלנו"
ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "מאמינים כי מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה תוביל להצפת הערך לבעלי המניות שלנו"
הודעה לעיתונות

באטמ הדואלית תיכנס במסלול המהיר למדד רביעי בבורסת ת"א: יתר-מאגר

מניית החברה נסחרת גם בבורסת לונדון, ונכללת מאז 20 באוקטובר 2013 בשלושה מדדים בבורסת ת"א: בלוטק 50, ת"א-מאגר ות"א-טכנולוגיה. המניה תיכנס גם למדד יתר-מאגר החל מהעדכון המדדים הקרוב ב-15 בדצמבר 2013

באטמ מערכות מתקדמות (ת"א: באטמ; LSE: BVC), חברת טכנולוגיה המפתחת, מתכננת ומייצרת מערכות טלקום מתקדמות ומיכשור רפואי למעבדות מדווחת כי הבורסה לניירות ערך בתל אביב קיבלה החלטה כי מניית באטמ, החל מה – 15.12.13, תכנס במסלול המהיר למדדי הבורסה, ת"א – מאגר, ת"א-טכנולוגיה,בלוטק 50 ולמדד יתר-מאגר.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "אנו שמחים על החלטת הבורסה להכניס את מניות החברה למדדים מובילים בישראל. באטמ היא חברה גלובלית ותיקה המוכרת מוצרים טכנולוגיים ברחבי העולם, מטה החברה נמצא בישראל וכן יש לנו תשתית רחבה של מרכזי מחקר ופיתוח בארץ. לכניסה למדדים בישראל צפויה להיות השפעה חיובית על המסחר במניות החברה.

"לבאטמ שתי חטיבות עם סיפור צמיחה המעניין משקיעים בישראל ובעולם, האחת בתחום רשתות תקשורת והשניה בתחום המיכשור הרפואי. לאחרונה דיווחנו על התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של 2013 וניתן לראות את הצלחת החטיבות. אנו מאמינים כי מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה תוביל להצפת הערך לבעלי המניות שלנו", סיכם מרום.

אודות BATM
BATM תקשורת מתקדמת (ת"א: באטמ; LSE: BVC) היא חברה ישראלית העוסקת בפיתוח, תכנון וייצור מערכות טלקום מתקדמות, ומיכשור רפואי למעבדות. החברה פועלת בשתי חטיבות עסקיות: חטיבת מערכות הטלקום מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות מידע ותקשורת מגוונות המיועדות לתשתיות רשתות תקשורת; חטיבת המיכשור הרפואי מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מיכשור דיאגנוסטי למעבדות, וכן בפיתוח מכשור המיועד לעיקור וסילוק פסולת רפואית. BATM נוסדה ב-1992 על ידי ד"ר צבי מרום, וכיום פועלת באמצעות משרדים בישראל, ארה"ב, אירופה, אמריקה הלטינית והמזרח הרחוק, ומעסיקה כ–700 עובדים, רובם המכריע מהנדסים ומדענים. www.batm.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קוואן תקשורת.