מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 18/11/2013 21:31
נושא: בידור ופנאי, מוזיקה, תרבות
הלנה פלוטקין
הלנה פלוטקין
הודעה לעיתונות

קונצרט סולני מוסיקה אטרנה במופע "איטליה במנזר" בלהיטים מאופרות -שבת, 30 בנובמבר, ב 12:30 במנזר בית גמאל

מי שחשקה נפשו בחוויה מוסיקלית יוצאת דופן מוזמן לבקר ולהאזין לסולני מוסיקה אטרנה ביום שבת בצהריים במנזר המקסים בבית ג'מאל.

ביום שבת, 30 בנובמבר בשעה 12:30 יתקיים במנזר בית ג'מאל קונצרט ייחודי של סולני מוסיקה אטרנה במופע שיקרא "איטליה במנזר" ובמסגרתו ישירו סולני הלהקה מוסיקה אטרנה להיטים מאופרות מפורסמות ושירים איטלקיים. בין הסולנים: חילמה דיגילוב - סופרן, הלנה פלוטקין – מצו סופרן ויעקב סטריג'אק - בס. נטלי רוטנברג ופיליפ סולומוניק על הפסנתר. זו תהיה עבורכם חוויה מוסיקאלית נעימה לשבת בצהריים. הקונצרט הוא במסגרת הפרויקט של "קשת אומנויות" שיזמה ומפיקה את עונת הקונצרטים וההופעות בבית ג'מאל.

המקהלה הקאמרית "מוסיקה אטרנה" נוסדה בשנת 1996 על ידי איליה פלוטקין. כבר מן הקונצרט הראשון זכתה "מוסיקה אטרנה" להצלחה גדולה בקרב הקהל הישראלי. המקהלה מתמחה בביצוע מוסיקה ליטורגית ונחשבת למבצעת ייחודית בשטח זה. המקהלה הוקמה בסיוע המרכז לקליטת עולים, קרן ירושלים, עיריית ירושלים והמשרד לתרבות וספורט. הזמרים והזמרות ב"מוסיקה אטרנה" הם כולם מוסיקאים מקצועיים.

מנזר בית ג'מאל הוא פינת חמד האופיינית לחבל טוסקנה הציורי שבאיטליה. יש במקום בית קפה חדש המציע גם בלינצ'סים, חנות יין שמציעה למכירה גם את יין הבוטיק של המנזר וכן שמן זית המיוצר במקום. לפני הקונצרט ניתן להצטרף לסיור מודרך חינם המתקיים במנזר בית ג'מאל, בכנסיית סטפנוס הקדוש וגם במנזר נזירות בית לחם הסמוך אליו. עוד ניתן לבקר בחנות הקרמיקה ולהתבונן או לרכוש יצירות וכלי קרמיקה שמכינות האחיות במנזר או לטעום ולרכוש שוקולד שהן מייצרות.

מחיר הקונצרט - 60 ₪. לתושבי האזור 50 ₪ וילדים עד גיל 10 חינם.

לפרטים ולהזמנת כרטיסים: אלינור: 054-4744799 או 054-6276690.

יחסי ציבור יצחק רביחיא, משרד "רב תקשורת": 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.