המסך החדש, בגודל 23 אינץ עם 10 נקודות מגע
המסך החדש, בגודל 23 אינץ עם 10 נקודות מגע
הודעה לעיתונות

מסך המגע החדש של פיליפס: לגלות את העולם בעשר אצבעות

המסך החדש, בגודל 23 אינץ עם 10 נקודות מגע, מצויד במצלמת רשת, רמקולים ומיקרופון מובנים

16 דצמבר, 2013: MMD, חברת הטכנולוגיה המובילה המשווקת בלעדית את מסכי המחשב של מותג פיליפס, הודיעה היום על השקת מסך מגע חדש Philips 231C5)) בגודל 23 אינץ, המשלב בין מגע לבין ביצועים מצוינים – שילוב מצוין לעבודה על יישומי מחשב ולמשחקים.
המסך החדשני, בעל 10 נקודות מגע, מספק תגובות מהירות ורציפות לתנועות, וכן כולל מצלמת רשת ומיקרופון מובנים. זווית צפייה רחבה, באמצעות IPS LED, מבטיחה תמונות חיות ובהירות מכל זווית שבה מכוון המסך, לנוחיות המשתמשים.
סדרת המסכים החדשנית של פיליפס SmoothTouch מגדירה מחדש את העבודה על מסכי המחשב, באמצעות היכולת להפעיל את המערכות באמצעות מגע וללא מקלדת, והעבודה עם מסך המגע מאפשרת להשתמש בכל מגוון התנועות המוכרות מהטלפונים החכמים. המסך מאפשר 10 נקודות מגע בו-זמנית, תוך יכולת שימוש מכל זווית, בזכות טכנולוגיית IPS מתקדמת המאפשרת זווית צפייה של 178 מעלות. פאנל ה-IPS גם מבטיח איכויות מצוינות של צבעוניות ובהירות, המאפשרות חוויית צפייה מעולה ביישומיים מקצועיים ובידוריים.
"כאשר יותר ויותר אנשים משתמשים בסמארטפונים וטאבלטים, האינטראקציה שלנו עם מחשבים מתבצעת באופן שונה לחלוטין", אומר Thomas Schade, סגן נשיא MMD. "מסך המגע החדש מעשיר את חוויית השימוש בטכנולוגיה ומאפשר להשתמש במסך המחשב האישי בצורה אינטואיטיבית ומוכרת באמצעות תנועות מגע. מסך 23 אינץ הוא בגודל המבטיח תמונה מצוינת הן בעבודה מקצועית והן בהפעלת כל היישומים".
מצלמת הרשת והמיקרופון המובנים מאפשרים תקשורת איכותית וטובה. מצלמת הרשת מעבירה תמונות ברורות, והמיקרופון רגיש ומבטיח איכות קול מעולה. ניתן גם להציג על המסך וידאו באיכות HD ואודיו, באמצעות חיבור המסך לטלפון הסלולרי בקישור MHL.
שחרור המשתמשים מתלות בעכבר משפר את החווייה הארגונומית ומעניק להם אפשרויות לישיבה נוחה ובריאה יותר מול המסך. המסך כולל “SmartStand” : בסיס מתכוונן המאפשר הטייה לאחור עד כמעט 60 מעלות, המקלה על העבודה באמצעות מגע אצבעות. מבחר החיבורים החכמים של המסך, SmartConnect, כולל חיבור HDMI, VGA, DisplayPor ו- USB 3.0 לסטרימיננג מהיר של נתונים, ולהטענה במקביל של הסמארטפון.

מחיר המסך בישראל: 3,290 שקל.
צילומים של המסך ניתן למצוא בקישור הבא:
https://picasaweb.google.com/MMD.LCD.Displays/231C5SmoothTouchDisplay?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJ7Lo5PxwrKESA&feat=directlink
מפרט טכני – מסך מגע פיליפס 23 אינץ SmoothTouch
LCD panel type, size 23-inch IPS LCD with 10 point Touch
Backlighting technology W-LED
Optimal resolution 1920 x 1080 @ 60 Hz
Viewing angle 178º (H) / 178º (V), @ C/R > 10
Brightness 250 cd/m²
SmartContrast ratio 20,000,000:1
Pixel pitch 0.265 x 0.265 mm
Display colours 16.7 M
TouchScreen capabilities • Input method: Finger or capacitive stylus

  • Touch method: 10 point simultaneous recognition
  • Touch activation: Via direct USB connection with PC
  • Multi-touch: Grab, Rotate, Double-tap, Zoom in/out
  • Single-touch: Flick, Scroll, Tap, Drag
  • Glass screen: Tempered
  • Surface hardness: >=7H
  • Transmission rate: >=88

Connectivity • Signal input: VGA (Analog ), DisplayPort, HDMI (digital, HDCP), MHL-HDMI (digital, HDCP)
  • USB: USB 3.0 x 2
  • Sync Input: Separ Sync, Sync on Green
  • Audio (In/Out): PC audio-in, Headphone out
  • Webcam: 1 MP
  • Mic in

Stand Tilt: 12~57.5 degree
Sustainability Environmental and energy: RoHS, Lead-free, Mercury Free
• Recyclable packaging material: 100 %
Compliance and standards Regulatory Approvals: BSMI, CE Mark, cETLus, FCC Class B, GOST, SASO, SEMKO, TUV/ISO9241-307, WEEE

לפרטים נוספים:
אודי נחשון
ליית נחשון תקשורת
טל': 03-6131101, 054-5532353
[email protected]

Company contact:
MMD - Fani Yaneva
Tel.: +31 20 5046950
[email protected]
אודות MMD
MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה בשנת 2009 בעקבות הסכם עם פיליפס. MMD משווקת ומוכרת באופן בלעדי את מסכי ה-LCD של פיליפס ברחבי העולם. על ידי שילוב המותג המוכר של פיליפס ומומחיות הייצור של TPV בתחום הצגים, MMD פועלת בגישה מהירה וממוקדת על מנת להביא מוצרים חדשניים לשוק. MMD משרתת את השווקים במערב אירופה, המזרח התיכון ואפריקה מהמטה שלה באמסטרדם, והמשרד המקומי בפראג משרת את מדינות מזרח אירופה ומדינות חבר העמים. MMD פועלת, באמצעות רשת של צוותי מכירות מקומיים, עם כל המפיצים והספקים הגדולים באירופה בתחום המחשבים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה ממוקם בטייוואן. www.lcdmonitors.philips.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Biz StoryTelling.