הודעה לעיתונות

חברת לאבסטייל החלה לשווק פלטפורמת ענן לניהול ומעקב עבור חולי סוכרת

הפעלה מסחרית צפויה בשנת 2014 ותתחיל בהשקה רכה של הפלטפורמה המלאה הכוללת את תוכנת ™Dario ואת הגלוקומטר למדידת רמות סוכר בדם בשווקים נבחרים

חברת לאבסטייל (LabStyle. OTCQB:DRIO), המפתחת את ™Dario, פלטפורמה רפואית-ניידת מבוססת ענן עבור חולי סוכרת וכן מכשור רפואי לניטור רמות סוכר בדם (גלוקומטר) מודיעה על השקה עולמית של פלטפורמת ניהול ומעקב עבור חולי סוכרת כשהיום הושקה אפליקצייה עבור מכשירי אפל מבוססי iOS באנגליה, ניו זילנד ואוסטרליה.

כעת חולי סוכרת במדינות אלו יכולים להוריד בחינם את האפליקציה מחנות האפליקציות של אפל. האפליקציה עובדת עם כל המכשירים לניטור רמות הסוכר בדם (גלוקומטרים), ומאפשרת הזנת מידע ידנית ופשוטה מהגלוקומטר לאפליקציה.

ארז רפאל, מנכ"ל ונשיא לאבסטייל: "עם הצגת אפליקציית ™Dario אנחנו באופן רשמי מתחילים בהשקה עולמית של פלטפורמת ™Dario המלאה המיועדת לניהול ומעקב אחר מחלת הסוכרת. כעת לקוחותינו יכולים בקלות ובאופן מיידי לבחון, לעקוב ולהשוות את רמות הסוכר בדם באמצעות הסמארטפון ולקבל תובנות שימושיות לגבי מצב מחלתם. החל מהיום, ניהול המחלה הינו קל, פשוט ומהנה יותר ביחס לעבר".

"בהתבסס על משוב מקבוצות מיקוד שונות שנערך בלונדון, סן אנטוניו ובמקומות נוספים אנו מאמינים כי אפליקציית Dario™ התקבלה היטב בקרב קהילת חולי הסוכרת. מניסיוננו, לקוחות שכבר הורידו את האפליקציה מדווחים כי שימוש בה מספק תובנות חשובות, יעילות ומועילות והוא אפילו מהנה. אנו שמחים כי החוויה שמספקת האפליקציה זמינה כעת לציבור הרחב, בדיוק לקראת תקופת החגים הקרובה".

ד"ר אורן פרוסט, יו"ר הדירקטוריון וממייסדי החברה: "פלטפורמת ™Dario המלאה נועדה לספק מסגרת מקיפה למחלה הסוכרת – מניטור רמות הסוכר ועד הטיפול עצמו. אנו מאמינים כי ™Dario הינה הפלטפורמה הרפואית היחידה המספקת פתרון מקצה לקצה ומעודדת שימוש מתמיד כיוון שהיא מציעה לחולי סוכרת דרך חדשה להתמודד ולשלוט במצבם. אנו נרגשים מהשקת הפלטפורמה ועמידה באבן דרך חשובה זו תוך זמן קצר של 28 חודשים מאז הקמת החברה. אנו מצפים כי נמשיך בהשקה העולמית של הפלטפורמה במהלך 2014, באירופה, במקומות נבחרים באסיה-פסיפיק ובכפוף לאישורים רגולטוריים גם בארה"ב במהלך שנה זו."

פלטפורמת ™Dario לניהול הסוכרת, כוללת את אפליקציית המובייל ™Dario (הזמינה כעת למכשירים מבוססים iOS ולמכשירי Android בשנת 2014), אתר אינטרנט שימושי וגלוקומטר אישי, קטן ומעוצב, הכולל סטריפים מתאימים לבדיקת דם. הגלוקומטר מתחבר לסמארטפון, לאפליקציית Dario™ העשירה ולאתר האינטרנט אשר מאפשרים לחולים, לרופאים ולמטפלים גישה, בחינה ועיבוד של נתונים בזמן אמת.

לאבסטייל ממשיכה במסלול להשקת אפליקציית ה-iOS גם באיטליה ובלגיה והשקת אפליקציה מבוססת Android באנגליה, ניו זילנד, אוסטרליה, איטליה ובבלגיה במהלך הרבעון הראשון של 2014. בנוסף מקדמת החברה השקה רכה של מכשיר הגלוקומטר שלה (Dario all-in-one) באנגליה, איטליה, בלגיה, ניו זילנד ואוסטרליה במהלך הרבעון הראשון של 2014.

אודות לאבסטייל
LabStyle Innovations Corp. הינה חברה ציבורית (OTCQB: DRIO) בתחום הרפואי המפתחת וממסחרת טכנולוגיה בעלת פטנטים המאפשרת ללקוחות יכולות של בדיקות מעבדה באמצעות הסמארטפון. מוצר הדגל של החברה, ™Dario הינו פלטפורמה ניידת, מבוססת ענן לניהול ומעקב אחר מחלת הסוכרת. הפלטפורמה כוללת גלוקומטר קטן ומסוגנן, אפליקציית iOS או Android ואתר אינטרנט. עבור הפלטפורמה, שקיבלה אישור CE לשיווק באירופה בספטמבר 2013, הוגשו במספר טריטוריות רב פטנטים המכסים את התהליכים הספציפיים המתייחסים לבדיקת רמות הסוכר בדם, כמו גם שיטות כלליות לבדיקות מהירות של נוזלי גוף באמצעות מכשירים ניידים ושירותים מבוססי ענן. למידע נוסף: http://mydario.com/

נוסח זה הינו תרגום נוחות של המודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין המודעה בשפה האנגלית לתרגום המודעה בעברית, יגבר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם לרשויות בארה"ב.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קוואן תקשורת.