הודעה לעיתונות

מבצע סוף שנה בחברת DNA קוסמטיקה

מבצע סוף שנה מטורף בחברת DNAקוסמטיקה, קני שניים מוצרי החברה וקבלי את השלישי בחינם*
חברת הקוסמטיקה DNAמכריזה על מבצע סוף שנה מיוחד, כל הרוכשת שניים ממוצרי החברה מקבלת עוד אחד ממוצרי החברה בחינם. במסגרת המבצע ישתתפו כל מגוון מוצרי החברה וביניהם:

  • קרם לילה אנטי אייג'ינג מאזן-קרם לילה ניהולי הפועל לאורך כל שעות הלילה, מכיל את חומרים פעילים מהמתקדמים ביותר לשיקום האלסטיות של העור ומיצוקו. עשיר ב- Bioflavonoids משחזר קולגן, מכיל לחות גבוהה, קרם אנטי אייג'ינג פעיל, מטפל ביעילות בקמטים, מכיל אומגה 3, נוגד חמצון חזק ויעיל בסילוק רדיקלים חופשיים.
  • קרם הבהרה לפנים עם מסנן קרינה- קרם ההבהרה היעיל ביותר להבהרת העור. מבהיר את העור ביעילות ובמהירות, ממזער כתמים הקשורים לגיל באמצעות פעילות אנטי-אייג'ינג.
  • קרם פנים אנטי אייג'ינג ספקטרום- הקרם בעל הספקטרום המלא של אנטי אייג'ינג ומניעת קמטים. נוסחה מדעית פעילה עשירה בחומרים פעילים למניעת קמטים והזדקנות מואצת של העור, אנטי אוקסידנט פעיל לסילוק רדיקלים חופשיים. מסיר ביעילות קמטים עדינים וממצק את עור הפנים.

חשוב לציין- כל מוצרי החברה אינם מכילים פארבנים, פורמלדהיד, פורמלין, פטרו-כימיקלים, GMO. ולא נוסו על בעלי חיים ואינו מכיל רכיבים מן החי.

*הזול מביניהם, המבצע תקף עד ה1.1.14
בהזמנה טלפונית בלבד בטלפון 1-700-700-675

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל ניצן תקשורת ויחסי ציבור.