מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 08/01/2014 02:45
נושא: בידור ופנאי
פריניב
פריניב
הודעה לעיתונות

פריניב- מיצים טבעיים:

לאחרונה אני מוצא את עצמי בימי הקיץ החמים שותה הרבה יותר מיצים טבעיים מאשר מיצים מוגזים שהייתי שותה בעבר.. התוצאה היא שאני חש הרבה יותר בריא, הרבה יותר עירני וכמובן הרבה יותר חזק מבחינה גופנית.

את המגמה של שתיית מיצים טבעיים סביר להניח שלא אני המצאתי אותה, אך מדובר בפיתרון מושלם עבור אלו שלא מסוגלים לאכול את הפירות שלהם כמאכל מוצק אלא מעדיפים דווקא לצרוך אותם במגוון שונה ורחב של מיני מיצים בשילובים מנצחים וכמובן טעימים מאוד. אני זוכר שחברתי לחיים המליצה לי להתחיל לשתות מיצים טבעיים בעקבות הסלידה שלי ממשקאות מכילי קפאין והרצון העז שלי להתחיל את הבוקר בצורה בריאה אך בצורה טבעית ככל הניתן.

הסוכרים והאנרגיה שמכילים חלק גדול מאותם מיצים טבעיים, גורמים לכל אחד ואחת מאיתנו להרגיש הרבה יותר רעננים במהלך היום, ולגבי הטעם? בדרך כלל הוא נהדר! רק חשוב לדעת כיצד לשלב את סוגי הפירות במשקה שלכם.

כאשר ראיתי שהצריכה של מיצים טבעיים הופכת להיות דבר שבשגרה עבורי, החלטתי להתייעץ עם הדיאטנית שלי מאחר וגם באותה תקופה הייתי עמוק בעניין של לשמור על הגזרה ולהוריד כמה גרמים עודפים. בעקבות כמות הסוכרים שמכילים מיצים טבעיים בדרך כלל, חששתי שבמידה ואני צורך מיצים טבעיים לפחות אחת ליום, סביר להניח שאני אהרוס את הדיאטה שלי ואני אהיה בבעיה קטנה.. http://www.priniv.com/

הדיאטנית שלי אמרה לי שהצריכה של אותם מיצים טבעיים היא דווקא מעולה עבור אחד כמוני ששומר על הגזרה ומשתדל לא לצרוך הרבה קלוריות.. היא עידכנה אותי לגבי מספר עובדות מעודדות הקשורות לצריכה של מיצים טבעיים המכילים פירות הדר-

ראשית, מציצים טבעיים המכילים פירות הדר מכילים כמות גדולה של סיבים תזונתיים, דבר שמסייע בפעילות העיכול התקינה של הגוף ובכך כמובן הגוף מתנקה מהר יותר משומנים וממאכלים כבדים שקצת יותר קשה להם להתעכל, התוצאה- מחזור העיכול הרבה יותר פעיל.

בנוסף, תחושת השובע שמלווה אותי לאחר צריכה של מיצים טבעיים, מסייעת לי לאכול פחות במהלך היום, לכן גם אם אותם מיצים מכילים כמות גדולה יותר של קלוריות לעומת מיצים אחרים, אני תמיד מרגיש תחושת שובע כלאחר ארוחה ובכך הגוף שלי דורש פחות אוכל ואני נמנע מנשנושים מיותרים במהלך היום.

פריניב אתר אינטרנט - http://newsil.co.il/showblog.php?id=84

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.