הודעה לעיתונות

אגודת ניצן חיפה מגישה את מועמדותה לפרס קרן משפחת רודרמן.

אגודת ניצן חיפה מגישה את מועמדותה לפרס קרן משפחת רודרמן.
זכות הפניה לפרס קרן משפחת רודרמן מופנה לארגונים ישראליים ויהודיים ברחבי העולם, אשר פיתחו ומיישמים תכניות ומיזמים חדשניים המאפשרים את שילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה.
הפרס בסכום כולל של 250,000$ יתחלק באופן שווה בין חמישה ארגונים, אשר פעילותם מעודדת ומיישמת שילוב מלא של אנשים עם מוגבלות בתחומים שונים

אגודת" ניצן חיפה" (ע"ר) הוקמה בשנת 1984 עלידי הורים ומתנדבים כמלכ"ר לקידום אוכלוסיית לקויי הלמידה והפרעות תפקוד על הרצף ומפעילה מערך דיור עצמאי ומועדון חברתי לבעלי לקויי תפקוד הזוכים לגור בדירות עצמאיות, להתפרנס ולחיות חיים מלאים מכל היבט.
אגודת "ניצן חיפה" מפעילה גם מערך תמיכה קהילתית אותו היא מבקשת להרחיב ולמסד לכל מי שיזדקק לכך: קשישים, בעלי מוגבלויות שונות ועוד. ראיית העולם של אגודת ניצן חיפה היא שילוב מירבי של בעלי המוגבלויות השונות בקהילה וקידום מערך התמיכה בחיים נורמטיביים ואיכות חיים הוגנת ומעשירה.

לדברי ג'יי רודרמן, נשיא קרן משפחת רודרמן: "פרס רודרמן לשילוב ניתן לארגונים ישראליים ויהודיים מרחבי העולם שהצטיינו בשילוב של אנשים עם מוגבלות בקהילה שלנו. אנו מאמינים כי באמצעות מתן הכרה זו, אנו נגביר את המודעות והחשיבות של שילוב בסדר היום הקהילתי וכך נהפוך את הקהילות המשלבות לקהילות אטרקטיביות יותר לכולנו".