הודעה לעיתונות

CRM של Salesforce.com בשירות השיקום לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM, שותפת זהב של Salesforce.com, Pardot ו-Marketo, ומפיצת מוצרי ExactTarget Marketing Cloud בישראל, הודיעה היום כי סיימה בהצלחה פרויקט הקמת מערכת Salesforce.com במגדל אור - יעדים לצפון, מרכז רב שירותי העוסק בשיקום תפקודי ותעסוקתי של אנשים עם לקויות ראייה או עיוורון. הפרוייקט, בהיקף כספי של מאות אלפי שקלים החל בסוף שנת 2013 עולה לאויר בימים הקרובים

מגדל אור - יעדים לצפון שמה לה למטרה – לנהל באופן הוליסטי ( 360 מעלות) את הקשר עם האדם העיוור או בעל לקות הראייה. הארגון מונה 6 מחלקות המעניקות שירותים שונים למקבל השירות. לפיכך הפתרון והקריטריונים לבחירתו התמקדו במקבל השירות (האדם עם העיוורון או לקות הראייה), הפעלת מערכת שירותים מיטבית, מערכת תומכת לפעילויות, שילוב ותיאום מירבי בין כל היחידות הארגוניות, שקיפות מלאה של הפעילות, זמינות, יצירת בסיס מידע, כמו גם נוחות משתמש ואי תלות בגוף המטמיע לאחר השלמת היישום.

בתהליך בחירת מערכת Salesforce נבחנה מערכת נוספת,CRM Dynamic של מייקרוסופט. הבחירה במערכת Salesforce היתה בשל התאמתה המיטבית לדרישות, למחיר, לאפשרויות פיתוח עתידי, לנגישות ובשל היותה יושבת על "ענן המחשוב".

עודד בשן סמנכ"ל במגדל אור - יעדים לצפון, אומר: "אנו בשלב הטמעה בארגון אבל כבר עכשיו ניתן להגיד שהמערכת הזו תשפר משמעותית את איכות השירות שנוכל להעניק לאנשים עם לקות ראיה במדינת ישראל. זה יביא את הארגון להעמדת תשתית של מערכת מידע מהמתקדמות במגזר השלישי. תשתית זו תייעל ותמקצע את השירותים שאנו נותנים ותהווה בסיס לשינוי חברתי ולשיתוף מידע לכלל הלקוחות".

עינת צור שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise, אומרת: " כחלק ממדיניות תרומתה לקהילה של חברת Salesforce.com, היא מעניקה לארגונים ללא כוונת רווח (כגון עמותות) 10 רישיונות בחינם בהנחה שגוף הינו גוף רשום ומוכר. חברת ServiceWise פועלת ברוח דומה ומלווה מאז הקמתה הטמעות של ארגונים רבים ללא כוונת רווח ובכללם של מגדל אור יעדים לצפון. כארגון שאינו יכול להקים חוות שרתים, עבודה בענן הינה פתרון אידיאלי עבורם. השימוש בכלים הספציפיים שנבנו לצורך ניהול עולם התוכן של העמותות וכן התאמות ייחודיות שבוצעו במסגרת הפרויקט, הביאו להקמת מערכת העונה על צרכי הארגון. בסיור שערכנו במרכז, היה מרגש מאד לראות את לקויי הראייה עובדים ישירות עם המערכת ומספקים תמיכה טלפונית ללקויי ראייה אחרים בזכות ההנגשה של מערכת Salesforce".

אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, שותפת זהב של חברת Salesforce.com בישראל, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.

אודות Salesforceהמערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125000 לקוחות ברחבי העולם.

אתר הבית של [Service-Wise: www.service-wise.com]
אתר הבית של [SalesForce: http://www.salesforce.com/]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.