מפרסם: ווטסון יחסי ציבור
תאריך: 08/07/2014 14:15
נושא: משפט
הודעה לעיתונות

נפגעי איקיוטק מתארגנים: מגייסים משאבים כדי להגן על מקבלי דרישות החוב

עמותת "צדק נג"ה" של נפגעי איקיוטק, תספק לחבריה הגנה משפטית מלאה ואף תשלם עבורם את החוב, במידה וביהמ"ש יפסוק נגדם

המטרה: לעצור את מבצע הגבייה הבלתי מרוסן ולמנוע את המשך הפגיעה באזרחים תמימים

הקמפיין זמין החל מהיום בכתובת: http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=10975

קבוצה של נפגעי איקיוטק, בראשות קארן בוקסנבוים וליאור ביטון אשר קיבלו בחודשים האחרונים מכתבי גבייה אגרסיביים מצד החברה החליטו להתארגן ולספק הגנה משפטית לכלל מקבלי דרישות החוב. את עלות ההגנה המשפטית מבקשים הנפגעים לממן באמצעות קמפיין מימון המונים (Crowd funding) אותו הם מעלים היום.

במסגרת הקמפיין מבקשים בעמותת צדק נג"ה (נגד גביה הזויה), אשר הוקמה כדי להגן על הנפגעים, לגייס מכל נתבע סכום סמלי של 200 ₪ ולהפוך אותו לחבר בעמותה. בתמורה לכך תספק העמותה הגנה משפטית מלאה מפני דרישות החוב, באמצעות עורכי הדין אופיר לב וגונן בן יצחק. בעמותה מאמינים כי דרישות החוב מופרכות ועל כן מוכנים להתחייב אפילו לשלם את חובם של החברים, במידה ואלה ימצאו חייבים ע"י בית המשפט, לחברות השונות.

עוה"ד אופיר לב, היועץ המשפטי לעמותת "צדק נג"ה", נפגעי איקיוטק: "הדרך היחידה כרגע לעצור את איקיוטק היא לקחת אותם לבית המשפט על מנת לקבל הכרעות שיפוטיות. בכל המקרים בהם הגענו עם דרישות החוב לביהמ"ש, הפסיקה הכריעה נגדה, חייב אותה לשלם לנתבעים עצמם על הטירטור ועגמת הנפש שנגרמו להם ואף כינה הגשת תביעה כ"שיטת מצליח". המטרה שלנו היא לעצור את מבצע הגבייה האגרסיבי והבלתי מרוסן של החברות הללו (איקיוטק, במרום, ספינגו, כ.ל.י תקשורת, גרין מרקט דיזיין ועוד). מדובר בעושק במסווה, לכאורה, ועלינו לפעול במשותף כדי לשים לו סוף".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ווטסון יחסי ציבור.