מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 21/07/2014 12:18
נושא: טכנולוגיה והייטק
GeekconX 2014. יח"צ
GeekconX 2014. יח"צ
הודעה לעיתונות

אין פרוייקט = אין כניסה: ‏GeekconX 2014 חוגג עשור

תחת הסיסמה "אין פרויקט = אין כניסה", יתכנסו מאות מהגיקים הטכנולוגיים, היזמים, היוצרים, המדענים והמעצבים המובילים בארץ, בשדות ים, 18-20 בספטמבר, 2014, לקחת חלק ב- GeekconX 2014 - אולטרה מרתון של 52 שעות רצופות במסגרתו יבנו - בזמן אמת - פרוייקטים חדשניים ויצירתיים בתחומי התוכנה, רובוטיקה, טכנולוגיה, אינטרנט, מכניקה, ומדע. לציון 10 שנות גיקון, תרוכז חלק מהפעילות במסלולים יעודיים כגון הדפסה תלת מימד, מציאות מדומה ורבודה, Brain Hacking‪,‬ Drinkcon‪,‬ ו- Blackhat

פלטפורמת GeekCon, שחוגגת השנה עשר שנות פעילות, מאתגרת את המשתתפים להתמודדות עם שלל סוגיות טכנולוגיות ובניית יצירות חדשניות, לא שימושיות - ועובדות - בזמן קצר. פרוייקט טיפוסי יכול להיות כל דבר המדגים חדשנות ויצירתיות עם רכיבים טכנולוגיים. דוגמאות לפרוייקטים שנעשו בעבר, מנגב חומוס אוטומטי, מדפסת מחשבות, מכונה לבניית ירקות מירוץ, משתנה חברתית, מוזג אלכוהול אוטומטי (לשמירה על שכרות קבועה), סימולטור "סופרמן", מנגל ממוחשב (מחלקי מחשב משומשים), וסימולטור לגלישת קייט. עד היום, במהלך עשר שנות פעילותה, תרמה הפלטפורמה ליצירתן של מספר חברות סטארט-אפ ישראליות, ולפעילות עסקית של מעל 160 מיליון דולר.

‏GeekCon הוקם בהשראת מפגשי חדשנות מפורסמים כגון Burning Man ו-FooCamp.
הפלטפורמה, המונחה על ידי המתווה "האקינג לסגנון החיים הדיגיטלי", החלה את פעילותה לפני 10 שנים. GeekCon היא פעילות ללא מטרות רווח, על בסיס עבודה התנדבותית, המוקדשת לקידום יצירתיות וחדשנות "מחוץ לקופסה" בדגש של עשייה. ההתכנסות השנתית, המכונה לעתים קרובות "קייטנה לגיקים", מושכת מסה קריטית של יזמים, גיקים וטכנולוגים מהמובילים בארץ. ההשתתפות ב-GeekCon היא בהזמנה בלבד.

נותנות החסות של GeekconX 2014 כוללות מספר חברות עולמיות מובילות, בהן מיקרוסופט וונצ׳רז, יאהו!, אוטודסק, גוגל, יאנדקס, וויקס, והפאונדרי של איי טי אנד טי. נותנות החסות שולחות משתתפים/ות אשר יטלו חלק ב-GeekCon וכן ציוד לפרוייקטים שונים.

להגשת הצעות פרוייקט ולהרשמה: http://www.geekcon.org/2014-project-proposal-form/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.