מפרסם: Biz StoryTelling
תאריך: 27/07/2014 11:31
נושא:
לעבודה משרדית וסרטים: מסך  AOC u3477Pqu
לעבודה משרדית וסרטים: מסך AOC u3477Pqu
הודעה לעיתונות

AOC משיקה מסך 34 אינץ' WQHD המתאים לעבודה משרדית ולמערכת הבידור ביתית

אמסטרדם, 27 ביולי 2014 – AOC מגדירה מחדש את תחום התצוגה של מסכי המחשב עם מסך חדש (דגם u3477Pqu) המשלב מסך גדול של 34 אינץ' (86.7 ס"מ) ותצוגה איכותית. המסך WQHD הוא בחירה מתאימה עבור אוהבי סרטים אך גם לעבודה משרדית המצריכה התמודדות בו-זמנית עם מספר משימות על גבי המסך.
למסך 1.07 מיליארד צבעים שמבטיחים תמונה מלאה ורזולוציה גבוהה של 4.8 מיליון פיקסל בפורמט UltraWide פנורמי 21:9 . הרזולוציה (3440 x 1440) מאפשרת צפייה מהנה בסרטים בלי פסים שחורים בחלק העליון ותחתון של המסך. המשתמשים יכולים בקלות לצפות בסרט ולשחק משחק מחשב באותו הזמן. לצד שלל החיבורים השונים של המסך, דוגמת USB 3.0 ו- DisplayPort, מציעה AOC חיבור HDMI וחיבור MHL המאפשר חיבור המסך לסמארטפון ולטאבלט.

לעבודה משרדית וסרטים: מסך AOC u3477Pqu

מגדיר מחדש את מושג הפרודוקטיביות
עורכי מולטימדיה, מהנדסים, כמו גם אנליסטים בשוק ההון או בכל עבודה עם גיליונות אלקטרוניים, עשויים להעריך את היתרונות הרבים של המסך לשיפור הפרודוקטיביות. המסך, בגודל79.9 x 33,5 ס"מ מסוגל להציג כמעט ארבעה עמודים בגודל A4 אחד ליד השני, או להציג למשל תמונות שמתקבלות במקביל מ-16 מצלמות וידאו. ראוי לציין גם את העובדה שגובה המסך דומה לצג של 27 אינץ', כך שהוא נוח לעבודה. בנוסף, הוא יעיל מאוד להצגת מצגות בפני קבוצה של אנשים ומאפשר להציג תמונה בתוך תמונה וצפייה בתמונות בו-זמנית ממקורות שונים. המסך מציע גמישות ארגונומית מלאה ותפוקה גבוהה יותר, באמצעות מגוון רחב של תכונות המסייעות להפחתת עייפות: יכולת כיוון גובה של 130 מ"מ, וכיוון ציר, סיבוב והטייה וכן, המסך יכול להיות קבוע על קיר תואם VESA ומדפים.

מגדיר מחדש מערכת בידור

מסך ה- IPS הרחב ביותר של AOC, דגם u3477Pqu, מתאים לשימוש לצפייה בסרטים, ומספק תמונות איכותיות בפורמט של 21:9. הוא מסוגל להפיק מעל למיליארד צבעים, וגם מספק קצב רענון גבוה מאוד של 60 Hz וזמן תגובה של 5 ms בלבד. לפיכך, התצוגה בהחלט מתאימה למשחקי מחשב. השילוב שהמסך עושה בין הצגת תמונות ומערכת רמקולים משולבים של 3 וואט, הופך אותו לאידיאלי לצפייה בסרטים שדורשים תמונה וצליל מעולים. מסך 34" בעל פנל IPS לצפייה רחבה יותר בזויות צפייה של עד 178 מעלות. בנוסף, עם בהירות של 320 cd/m² המסך גם מתאים לסביבת עבודה מאוד מוארת.

מסייע לשמירה על סביבה ירוקה

בדומה למסכים האחרים של AOC, גם מסך מדגם u3477Pqu חסכוני ושומר על הסביבה. במקביל לכך שהוא עומד בתקנות מחמירות EnergyStar 6.0 ו- TCO 6.0, המסך גם מגיע עם פתרונות תוכנה חכמים המפחיתים את צריכת האנרגיה. בנוסף, AOC שידרגו את המסך עם ארבעה חיבורי USB – שניים מיוחדים בתקן 2.0 ושניים 3.0. בנוסף, החיבור הדיגיטלי DisplayPort תומך בקצב הרענון ומאפשר ביצועים גבוהים. לחובבי האנדרואיד, המסך הוא בעל חיבור HDMI וגם מתחבר לסמארטפון ולטאבלט באמצעות חיבור MHL. הודות, לחיבור בין מסך34" WQHD לסמארטפון, שיחות הוידיאו הופכות לחווייה טובה יותר ולהציג בקלות מצגות המאוחסנות בטלפון החכם.

AOC מציעה 3 שנות אחרויות למסך u3477Pqu. המסך יושק בחודש ספטמבר באירופה ועדיין לא ידוע מתי יגיע לישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Biz StoryTelling.