מפרסם: קו ישיר יחסי ציבור
תאריך: 31/07/2014 10:06
נושא:
תומר מועלם, מואיז (משה) בן זקן, גד אלקין
תומר מועלם, מואיז (משה) בן זקן, גד אלקין
דור שלום, יעקב (ג'קי) נחמן, אדי גולדשטיין
דור שלום, יעקב (ג'קי) נחמן, אדי גולדשטיין
אלכסיי באלטקוב, מוטי פרומן, שי גאני
אלכסיי באלטקוב, מוטי פרומן, שי גאני
הודעה לעיתונות

Tech Xchange של F5

קרוב ל- 100 לקוחות ושותפים של F5 השתתפו ב- Tech Xchange של החברה, במהלכו נחשפו פתרונות חדשים בתחום הגנת הסייבר ואבטחת המידע. המשתתפים התעדכנו בחידושים הטכנולוגיים בתחום והתרשמו מהדוגמאות חיות אשר המחישו את היתרונות של הפתרונות המגוונים, החל ממניעת הונאות מקוונות, מניעת התקפות DDoS בשכבות התקשורת השונות, טכנולוגיות גישה מאובטחות ו- Federation. כמו כן, מהנדסי F5 עדכנו את המשתתפים בחידושים טכנולוגיים כלליים ושותפויות חדשות בתחום ה- SDN עם Cisco ACI, VMware NSX.

אודות F5
F5 (נסדאק: FFIV) מספקת פתרונות לעולם היישומים. החברה מסייעת לארגונים להתאים בקלות וביעילות את התעבורה והאספקה של שירותים בענן ובמרכז הנתונים על מנת להעביר בהצלחה יישומים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן.

F5 מציעה ללקוחותיה את ארכיטקטורת הסינתזה שלה, F5 Synthesis™, המשלבת אספקת שירותי יישומים מוגדרים בתוכנה (SDAS™) בסביבות היברידיות, מרכזי נתונים וענן. ארכיטקטורה זאת מאפשרת ללקוחות לספק לכל אחד ובכל זמן שירותי שכבת יישומים ללא אילוצים ומגבלות בצורה מהירה, יעילה וחסכונית.
הפתרונות של F5 מרחיבים את טווח ההגעה של מערכות המידע הודות לשימוש במסגרת עבודה פתוחה הניתנת להרחבה ולמערך עשיר של שותפים, הכולל ספקים ויצרנים מובילים בתחום התיאום והשילוב של מרכזי נתונים וטכנולוגיות. גישה זו מאפשרת ללקוחות למצוא את המודל התשתיתי המתאים ביותר לצרכיהם לאורך זמן. ארגונים ממשלתיים, מותגים צרכניים, ספקי שירותים ועסקים מובילים, כולם נעזרים ב-F5 כדי לשמור על מיקומם בחוד החנית של טכנולוגיות הענן, האבטחה והניידות. הסניף הישראלי של F5, השני בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים כ-250 עובדים.

למידע נוסף, אנא בקרו ב-f5.com.

למידע נוסף על F5, שותפיה והטכנולוגיות שלה, ניתן לעקוב אחרינו ב-@f5networks בטוויטר או לבקר אותנו בפייסבוק. לרשימה המלאה של אתרי קהילת F5, אנא בקרו בכתובת:www.f5.com/news-press-events/web-media/community.html.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.