מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 31/07/2014 15:13
נושא: טכנולוגיה והייטק
הפתרון של  Abalta  לרכב המקושר
הפתרון של Abalta לרכב המקושר
הודעה לעיתונות

שת"פ בין CSR ו- Abalta הופך את הסמארטפון ליחידת המיחשוב של מערכת הבידור והמידע ברכב

חברת ההייטק CSR, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה, המחזיקה ב- CSR ישראל, מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל של החברה, הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Abalta Technologies שיספק פתרון משולב עבור שוק הרכב.
הפתרון של Abalta לרכב המקושר – WEBLINK® - ישולב בפלטפורמת SiRFprimaII™ של CSR, המוגדרת כפתרון SOC (Systen on a Chip) ומיועדת לשיפור הקישוריות, יכולות המיקום והמולטימדיה במערכת הבידור והמידע לרכב (IVI).
כתוצאה מהסכם זה יכולה CSR, כבר בימים אלה, לספק ללקוחותיה פלטפורמה מובילה לרכב המותאמת לשימוש באפליקציות תצוגה ואודיו, ומאפשרת לצרכנים להינות מחווית משתמש כוללת ורציפה לאורך כל תקופת חיי הרכב, באמצעות WEBLINK המאפשר קישוריות גבוהה בין מערכת הבידור לרכב לבין הסמארטפון.

טכנולוגית WEBLINK של Abalta מאפשרת למערכות בידור לרכב להריץ אפליקציות סמארטפון ולנצל את דפדפן הסמארטפון. יכולת זו הופכת את הסמארטפון למכשיר המיחשוב המרכזי של מערכת הבידור, והמסך ברכב משמש כ"מסוף" של הסמארטפון. היכולת הזאת מייתרת את הצורך במערכות הפעלה ייעודיות למערכת הבידור של הרכב, לא כל שכן בהחלפה של מערכות בידור כאשר הרכב מתיישן, שכן החלפה של סמארטפונים לדגמים מתקדמים יותר מתרחשת בתדירות גבוהה בהרבה מהחלפה של רכבים. השימוש בסמארטפון כיחידת המיחשוב של מערכת הבידור של הרכב מאפשר גם להוזיל עלויות בצד של מערכת הבידור עצמה, שיכולה כעת להיות בסיסית ופשוטה יותר.

WEBLINK מצטיין גם בגמישות רבה, מתאים לכל הסמארטפונים המודרניים ומאפשר הורדה של אפליקציות חדשות בקלות ובמהירות. בעקבות השילוב של WEBLINK בפלטפורמת SiRFprimall, יזכו לקוחות CSR בהרחבה משמעותית של מערכת הבידור לרכב ויהנו גם מגישה לאפליקציות סמארטפון, כגון: ניווט, רדיו, אתרי אינטרנט שונים ועוד.

עוצמת העיבוד המוגברת של הסמארטפון, בשילוב יכולות קידוד וידאו מתקדמות של SiRFprimall, מבטלים עיוותים בתמונות או בצלמיות המוצגות על גבי המסך ברכב. המערכת המשולבת עומדת בתקני הבטיחות לממשק משתמש ברכב, שנקבעו על ידי מנהל הבטיחות בדרכים של ארה"ב וגופי רגולציה נוספים בעולם. הסחת הדעת של הנהג כמעט ואינה קיימת, מאחר ואיננו נדרש בשום שלב להסתכל על מסך הסמארטפון.

"חברות OEM בתחום הרכב והספקים שלהן, נאבקים, תקופה ארוכה למדי, כדי למצוא את הדרך האופטימלית לאפשר שימוש באפליקציות סמארפון ברכב", אמר אנתוני מוריי, סגן נשיא בכיר, קבוצה עסקית, CSR. "האתגר היה לחבר בין העוצמה של הסמארטפון והיכולות שלו לדרישות הבטיחות ברכב, על מנת לספק חווית משתמש אידיאלית בזמן הנהיגה. WEBLINK נותנת מענה מושלם לאתגר ועומדת ביעד של מתן אפליקציות ושירותים לנהג בצורה המתאימה ביותר, תוך ניצול היכולות הגוברות והמשתנות של הסמארטפונים. פלטפורמת SiRFprimall של CSR גם היא מתאפיינת בגמישות רבה, מתאימה לטווח ארוך, וחסכונית עבור ה- OEM. באמצעות השילוב של WEBLINK, אנו הופכים את הפלטפורמה שלנו לאטרקטיבית יותר עבור לקוחות רבים בעולם."

"אנו מרוצים מאד משיתוף הפעולה עם CSR, מובילה גלובלית בעיצוב פתרונות לרכב", אמר מייקל אושיה, סגן נשיא ומנכ"ל Abalta. "לקוחות ה- OEM חוזרים ומבקשים מאיתנו פתרונות גלובליים שיאפשרו קיומם של שירותים מבוססי מיקום בצורה חלקה, תוך התבססות על הסמארטפון. WEBLINK הפועל על גבי ה- SiRFprimall של CSR ללא ספק יאיץ את האימוץ של גישה זו."

אודות CSR ישראל
CSR ישראל הינה מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל של CSR העולמית, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה והשנה קבלה מעמד של מרכז הפיתוח הראשי של CSR העולמית בתחום הדיגיטל. החברה מפתחת פתרונות חומרה ותוכנה, בקדמת הטכנולוגיה, לשוק האלקטרוניקה הצרכנית. הרכיבים הטכנולגיים של CSR משולבים במוצרים המובילים בתחומם ומעניקים למוצר יתרון יחסי, כך שבסופו של דבר הצרכן מקבל ערך מוסף בזמן השימוש.
החברה מפתחת פתרונות מתקדמים בתחום האודיו, וידאו, הדמיה, קישוריות ומיקום. CSR ישראל מפתחת עבור החברה הגלובלית מוצרים רבים כגון מערכות מתקדמות לתעשיית הבידור והמידע לרכב, פתרונות מתקדמים לתחום המחשוב הלביש, מוצרים לשוק השמע ומוצרים עם קישוריות בעלת צריכת הספק נמוכה. מוצרי החברה משולבים במותגים המובילים בעולם, ומעניקים להם רמה נוספת של קידמה טכנולוגית וידידותיות למשתמש.
חברת CSR מעניקה לעובדיה סביבה טכנולוגית מתקדמת ומאתגרת, המאפשרת למפתחים ומתכנתים לרכוש נסיון בינ"ל ולפתח פתרונות המעניקים לצרכן הסופי חווית משתמש עשירה, נוחה ומגוונת.
CSR ישראל, השוכנת בחיפה, מעסיקה כ- 200 מהנדסים מצטיינים, הנהנים מאינטראקציה טכנולוגית בינ"ל. בין לקוחות החברה: Garmin, Nike, Canon, Bosch, ,Panasonic Alps, Harman, Continental ,Bose, Beats, Pioneer.
הינכם מוזמנים להתעדכן www.csr.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.