מפרסם: שטרן אריאלי יחסי ציבור
תאריך: 15/09/2014 18:12
נושא:
הודעה לעיתונות

Dell חושפת פתרונות חדשים לאופטימיזציה בשיתוף VMWare

Dell חושפת פתרונות חדשים לאופטימיזציה של תשתיות וירטואליות, יישומים וניהול בשיתוף VMware

  • Dell נבחרה על-ידי VMware כשותפת OEM גלובלית למערכות VMware EVO: RAIL
  • Dell מכריזה על Storage for VMware vCenter Operations Manager ו-Virtual Volumes
  • הצעות חדשות מבית Dell Cloud Client-Computing תורמות לייעול סביבות ה-IT ותשתית שולחנות העבודה הווירטואליים של לקוחות באמצעות שיפור הביצועים, הגמישות, האבטחה והניהוליות
  • תוכנת Foglight for Virtualization מבית Dell מאפשרת ראות, בקרה ותכנון מושכל יותר של סביבות וירטואליות, עם יכולות חדשות של ניתוח שינויים, תכנון הקיבולת ותמיכה ב-vSwitch

חברת Dell חושפת היום מגוון רחב של פתרונות חדשניים בתיק המוצרים הארגוניים שלה, שנועדו לפשט את הניהול והתפוקה בתוך סביבות וירטואליזציה של לקוחות. ההצעות החדשות נותנות ביטוי לשותפות האמיצה והאיתנה של Dell ו-VMware הממוקדת בבניית מוצרים ושירותים ייחודיים שיאפשרו ללקוחות להפיק את המרב מההשקעות שלהם ב-IT.

המגמות השולטות היום בענף, ובכלל זה מחשוב ענן, ביג דאטה, "האינטרנט של הדברים", ניידות ומערכות מידע מוגדרות תוכנה, הביאו לשינוי באופן בו חברות חושבות היום על מערכות ה-IT המסורתיות – כשירותים המבוססים על מערכות טרנזקציונליות. הן גורמות להן לבחון מחדש את הגישה שלהן ליצירה, אחסון, העברה וניתוח של מידע. רבים מהארגונים נוטים היום לגישה המשקפת בצורה טובה יותר את המודלים והתהליכים המאפיינים את מערכות המידע החדשות, מודלים המבוססים על יחסים וקשרי מנויים, ודורשים תמיכה בעיבוד נתונים עתירי נפח במהירויות גבוהות.

Dell תומכת בעסקים בכל שלב במעבר ממערכות ה-IT הישנות למערכות מתקדמות. במסגרת זו היא מוסיפה כעת לתיק המוצרים שלה פתרונות חדשים לסביבות VMware:

  • פתרונות Dell Engineered Solutions for VMware EVO: RAIL - המאפשרים ללקוחות חיסכון כספי ותפעולי בהטמעת מערכות IT חדשות תוך שמירה על תאימות לעומסי עבודה ישנים. ההתקנים מסייעים ללקוחות לייעל את הפריסה, להרחיב את התשתית הווירטואלית ולפזר את עומסי העבודה.
  • ארכיטקטורת ייחוס לתשתית שולחנות עבודה וירטואליים (VDI) והאינטגרציות החדשות של Dell Storage ו-VMware מסייעות ללקוחות לפשט ולייעל את פתרונות ה-IT המסורתיים, ובכלל זה הניהול והגישה לנתונים ויישומים בסביבות VMware מסורתיות.

Dell Engineered Solutions for VMware EVO: RAIL מספקים פתרונות ייעודיים לסביבות VMware, במטרה לסייע ללקוחות לעמוד באתגרים הכרוכים עם אספקת תשתית ועומס עבודה. ההתקנים החדשים, מבוססים על גישת Hyper-Converged, ומספקים ללקוח חוויית משתמש מקיפה וגמישה הממוקדת בתשתית וירטואלית, תשתית שולחנות עבודה וירטואליים, ענן פרטי ועומסי עבודה בסביבות וירטואליות. המערכות החדשות, העושות שימוש בשרתי Dell עם תוכנת Mware EVO: RAIL, מתאפיינות במדרגיות רבה ומניבות תוצאות עסקיות מהירות לצד חוויית ניהול פשוטה, המקלה על השימוש בהתקנים עבור לקוחות מכל הגדלים. Dell מוציאה את Dell Engineered Solutions for VMware EVO: RAIL בשתי מהדורות:

  • Dell Engineered Solution for VMware EVO: RAIL, Virtual Infrastructure Edition - פתרון לעומסי עבודה כלליים המאפשר ללקוח לפרוס ולהרחיב בקלות תשתיות וירטואליות מבוססות VMware.
  • Dell Engineered Solution for VMware EVO: RAIL, VMware Horizon 6– פתרון ייעודי ל-VDI המאפשר ללקוחות לפרוס ולהרחיב במהירות את התשתית לשולחנות עבודה וירטואליים עבור משתמשי קצה בהתאם לצרכים העסקיים.

כל התקן יימכר כפריט נפרד בחבילה הכוללת חומרה, תוכנה ותמיכה. שתי המהדורות מביאות לידי ביטוי את המורשת העשירה והמומחיות המקצועית של Dell במרכזי נתונים צפופים ובניית שרתים. ההתקנים כוללים מספר מרשים של ארבעה שרתים בתוך מארז 2U יחיד.

פתרונות Dell Engineered Solutions for VMware EVO: RAIL מהווים תוספת חשובה לתיק המוצרים הייעודיים הצומח של Dell. Dell עושה כאן שימוש במומחיותה ובעמדתה המובילה בארכיטקטורת x86, ניהול מערכות חומרה, פריסות אינטרנט, ומומחיות בסביבות VMware, לסייע בפיתוח ותכנון ההתקן. התוצאה היא חבילת תוכנה וחומרה משולבת היטב, המקנה לעסקים אג'יליות תפעולית תוך צמצום עלות הבעלות הכוללת.

לדברי ג'ון קרול, מנהל מערכות מידע ב-Oakland USD: "Dell מגלמת רוח רעננה וחלוצית ושומרת על מעמד איתן ויציב וחזון ארוך טווח",. "פתרוןDell Engineered Solutions for VMware EVO: RAIL מציע שימוש קל, פריסה פשוטה, ומדרגיות בגישת Pay-As-You-Go, תכונות הנותנות מענה אידיאלי ליוזמות ה-VDI שלנו".

מערך האחסון החדש של Dell למערכות VMware
Dell הכריזה על סדרת אינטגרציות חדשות של Dell Storage עם מערכות VMware, שיסייעו ללקוחות לפשט את הניהול והגישה לנתונים ויישומים בסביבות VMware מסורתיות:

  • מערכי האחסון מסדרת PS ו-SC של Dell Storage מציעים כעת תמיכה ב-VMware vCenter Operations Manager (vC Ops), להגדלת הראות על הביצועים, הקיבולת והתקינות של תשתיות IT וירטואליות.
  • עם השקת ה-Virtual Volumes, תציע Dell תמיכה ב-Virtual Volumes (VVols) על מערכות Dell Storage PS Series, ולאחר מכן גם SC Series. תמיכה זו תאפשר לנהל את מערכי האחסון ושירותי הנתונים ברמת ה-VM וכך לייעל את הניהול, הניטור וההגנה על הנתונים בסביבות וירטואליות.
  • ברבעון הראשון של 2015, יציעו התקני Dell FS8600 NAS את יכולת האינטגרציה VMware vSphere Storage APIs – Array Integration (VAAI), במטרה לייעל את הפעולה של VMware מול מערכות הקבצים של Dell.

בנוסף, על מנת לתמוך ולסייע באופטימיזציה של מערכות מידע מסורתיות בסביבות VMware, הכריזה Dell על ארכיטקטורת ייחוס לתשתית שולחנות עבודה וירטואליים (VDI), המבוססת על השרתים, הרשתות ומערכי האחסון החדשים של Dell, SC4020, שיצאו לשוק כבר השבוע. ארכיטקטורת הייחוס נותנת בידי לקוחות נקודת התחלה לבניית סביבת אירוח VDI המשרתת 1800 משתמשים, כולל מאפייני ביצועים מפורטים של מערךDell Storage SC4020 הבנוי על טהרת כונני פלאש בלבד בתצורת 2U.

מחשבי לקוחות הענן החדשים של Dell משפרים את חוויית ה-VDI של לקוחות
תוספות ועדכונים חדשים בתיק מוצרי Dell Cloud Client-Computing ישפרו ויפשטו את סביבות ה-IT ואת תשתית שולחנות העבודה הווירטואליים הודות לשיפורים משמעותיים בביצועים, בגמישות, באבטחה ובניהוליות.

מחשבי הלקוח הרזה כפולי הליבה מסדרת Dell Wyse 3000 עם Windows Embedded 7 – הלקוחות הרזים הראשונים של Dell המבוססים על מעבדי אינטל – מעמידים רף חדש של ביצועים וגמישות במחשבים רזים, יעילים, חסכוניים וקומפקטיים מאוד. בין היתרונות העיקריים:

  • גמישות עצומה עם תמיכה בממשקים מהירים מובנים, כמו גם בממשקים ותיקים יותר. התקן זה יכול להתחבר כמעט לכל דבר, מחיבורי רשת מהירים מתקדמים ועד ציוד היקפי ישן.
  • מחיר משתלם וחסכוני עבור ביצועים וקישוריות של מחשבי לקוח רזה בטווח הבינוני-גבוה.
  • ניהול פשוט בתרחישי שימוש שונים: שימוש מקומי עם Dell Wyse Device Manager, או שימוש מבוסס ענן עם Dell Wyse Cloud Client Manager, וניהול מדרגי הנע בין מספר קטן ועד עשרות אלפי מחשבי לקוח רזים.
  • ביצועים חסרי תקדים ויכולות גרפיות מתקדמות בחסות המעבד כפול הליבה Intel BayTrail במארז קומפקטי ואלגנטי.

Dell מכריזה גם על הוספת יכולות PCoIP חדשות לסדרת מחשבי הכל-באחד Dell Wyse 5000. מאז הופעת הבכורה שלהם כמחשבי הכל-באחד הרזים והמאובטחים ביותר בשוק, מציעות נקודות קצה אלה אמינות וביצועים אופטימליים במארז מעודן ואלגנטי. עם הוספת פרוטוקול PCoIP מבוסס VMware, הם מציעים כעת:

  • חוויית שימוש תגובתית מאוד בשולחנות עבודה וירטואליים, עם מידול 3D עשיר ויכולת להזרים מספר מקורות וידיאו ב-HD למשתמשים מקצועיים.
  • אפשרויות ממשק וקישוריות גמישות יותר, מה שהופך תחנות אלה לנקודות קצה אידיאליות כמעט עבור כל צורך בשולחן עבודה וירטואלי.

בנוסף, הוכנסו עדכונים בלקוחות הרזים המרובעי-ליבות מסדרת D class 5000 ו-Z class 7000 של Dell Cloud Client-Computing, והם תומכים עכשיו ב-Dell Wyse-enhanced SUSE Linux. הודות למינוף היתרונות של מערכות SUSE Linux, תורם עדכון זה לשיפור כוח העיבוד של המחשבים, ומקנה להם יכולות גרפיות מתקדמות, אבטחה כנגד תוכנות זדוניות ווירוסים, ופשטות בניהול ובפריסה.

עוד עדכנה Dell את תיק הפתרונות המקיפים שלה לווירטואליזציה של שולחנות עבודה במערכות VMware. **על מנת לתת מענה לחששות של לקוחות בכל הנוגע לעלויות, אחסון, אבטחה ויכולות גרפיות של שולחנות עבודה וירטואליים, כוללות כעת מערכות Dell Wyse Datacenter for VMware Horizon 6 גם את Virtual SAN של VMware, המאפשר צפיפויות גדולות יותר של משתמשים ויכולות 3D גרפיות בתוך סביבה בטוחה, מדרגיות ומאושרת. בנוסף, מציעות מערכות Dell Wyse Datacenter for VMware Horizon DaaS לארגונים מכל הסוגים והגדלים את היכולת לפרוס שולחן עבודה כשירות (DaaS) בתוך הסביבה שלהם בענן ציבורי, פרטי או בסביבה מעורבת, עם גרפיקת ואפשרות להוספת Dell Managed VDI Services לניהול וניטור הסביבה הכוללת.

הצעות התוכנה החדשות של Dell מפשטות את ניהול הווירטואליזציה
Dell מוציאה את המהדורה החדשה של מוצר ניהול הווירטואליזציה,Foglight for Virtualization, Enterprise 8.0, בגרסת preview. המוצר מספק ניתוח שינויים, תכנון קיבולת חכם וממשקי ניהול מתקדמים, ומאפשר אופטימיזציה של ביצועים ותהליכי עבודה, ותכנון הצמיחה בסביבות הטרוגניות. המהדורה החדשה תציע למנהלי IT תובנות ובקרה על מעקב השינויים בכל רחבי הסביבה הווירטואלית ברמה הפרטנית ביותר. גרסה חדשה זו יוצאת מייד בעקבות ההכרזה על זמינות כללית של גרסת Foglight for Virtualization 7.2 עם תמיכה במתג וירטואלי, vSwitch, לניהול רשת Ethernet וירטואלית, כולל יכולת ניתוח ברמת הפאקט בטכנולוגיית netflow.Foglight for Virtualization נותן מענה לאתגרים התפעוליים העומדים בפני צוותי IT הזקוקים לראות מעמיקה לתוך משאבים וירטואליים ופיזיים לצורך זיהוי ותיקון של בעיות ביצועים בסביבות וירטואליות, ותכנון של צרכים ארגוניים בסביבה צומחת במהירות.

לפישוט והאצת תהליך ההתאוששות מאסון הוסיפה Dell את פתרון התאוששות מאסון כשירות (DRaaS) לחבילת שירותי Dell Cloud Dedicated Service . פתרון Dell DRaaS, המבוסס על שירותי אירוח של ענן פרטי עושה שימוש בטכנולוגיית הרפליקציה המוכחת, VMware Site Recovery Manager, על מנת לסייע ללקוחות לבצע רפליקציה של אתרי הייצור ולייעל את תהליך ההתאוששות מאסון. שירותי Dell DRaaS, הזמינים היום, מציעים אירוח ענן עם יכולות כלל-ארגוניות והגנה מתקדמת על הנתונים עם Dell SecureWorks בפחות מ-4,000 דולר בחודש.

'''לפרטים נוספים על פתרונות Dell, בקרו בכתובת www.dell.com/vmware''

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.