מפרסם: שטרן אריאלי יחסי ציבור
תאריך: 22/10/2014 13:39
נושא: חינוך
הודעה לעיתונות

שנת הלימודים האקדמית יוצאת לדרך והשנה בשורה גדולה לכל הסטודנטים

IStudent -מועדון הצרכנות הראשון מסוגו לסטודנטים

שנת הלימודים האקדמית יוצאת לדרך והשנה בשורה גדולה לכל הסטודנטים ברחבי הארץ.
ב26.10 תושק אפליקציית I student, מועדון הצרכנות הראשון מסוגו בישראל.

כל חברות האופנה הגדולות, המסעדות השוות, מופעי מוסיקה, בנקים, חברות סלולאר בהצעות ובמחירים הכי אטרקטיביים (כולל כפל מבצעים) וייחודיים בלבד לסטודנטים ניתנים למימוש דרך האפליקציה ו/או האתר של istudent .
אלפי סטודנטים כבר נרשמו בהרשמה המוקדמת שהחלה ב1.10.
ההרשמה מזכה באפשרות לזכות בפרסים והטבות בשווי מאות אלפי ש"ח
ציבור הסטודנטים אומנם מהווה את הדור הבא של מדינת ישראל, אך אין ספק שהדרך לתואר הנכסף רצופה גם במהמורות - כאשר המרכזית שבהן היא הכלכלה. הלימודים, המחייה, חיי הפנאי (כי גם עליהם צריך לשמור) מצריכים סכומים גבוהים ומקשים על הסטודנטים או במילים אחרות - "יוקר המחייה".
מועדון צרכנות ראשון מסוגו הוקם בימים אלו על מנת לספק מענה לצרכי הסטודנטים. המועדון –Istudent - מבוסס על אפליקציית מובייל ייחודית וקלה לתפעול ואתר אינטרנט מתקדם, מציע סדרה של הטבות והנחות לסטודנטים בהיקפים שלא נראו כדוגמתם. מותגים, שירותים וחברות מן המובילות במשק כבר סיכמו על שיתוף פעולה עם המיזם החדש ובהם: בנק לאומי, רשת המשקפיים קרולינה למקה, BBB, ASOS (העולמית), קניוני עזריאלי, גאפ, פיצה האט ועוד ועוד (רשימת רוב החברות אשר הצטרפו לשיתוף הפעולה מופיעה באתר ההרשמה המוקדמת למועדון), כמו כן - בימים אלו istudent נמצאת במשא ומתן מתקדם עם חברות מובילות נוספות על מנת לגייסן לרווחת ציבור הסטודנטים.
במשך חודשים ארוכים ערכו היזמים שעומדים מאחורי האפליקציה סקרים בקרב למעלה מ-16,000 סטודנטים ברחבי הארץ, במטרה ללמוד לעומק ולהבין את הצרכים, הרצונות וההוצאות של אוכלוסיית הסטודנטים. הסקרים וקבוצות המיקוד נגעו בשלל ההעדפות והרגלי הצריכה כגון אוכל וקפה, בידור, רשתות סלולר ותקשורת, בנקאות וביטוח, הלבשה והנעלה קמעונאות, אלקטרוניקה וציוד משרדי.
מטרת מועדון הצרכנות הייתה לאתר את החברות המועדפות והמובילות של ציבור הסטודנטים ולקדם הנחות משמעותיות עבורם, בהתאם לצרכיהם וכך הם עשו.
החברות שהצטרפו למועדון ההטבות התחייבו להעניק לסטודנטים, החברים במועדון Istudent, הטבות קבועות בהיקפים שלא נראו עד כה , בנוסף למבצעים ייעודיים על בסיס חודשי (לחברי Istudent בלבד). .

המועדון צפוי למגוון פעילויות השקה במהלך החודשים אוקטובר - נובמבר:

1. מופעי השקה חגיגייים (שני מופעים סגורים לחברי istudent בלבד) בתחילת נובמבר - מופע של שלום חנוך ומופע של אברהם טל מארח את מרינה מקסימיליאן. 1,000 כרטיסים למופעים יחולקו חינם בקרב הנרשמים בהרשמה המוקדמת.

כאמור - החל מהיום, 29.9, יחל תהליך ההרשמה המוקדמת ל- Istudent. סטודנטים אשר יכנסו לאתר וישאירו פרטים יוכלו לזכות באלפי פרסים בשווי מאות אלפי ₪ ובהם: 1,000 כרטיסים למופעי ההשקה, 100 שעוני סווטש אופנתיים, 500 ארוחות ב BBB, עשרות תיקי לפטופ איכותיים ועוד ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.