ניסני בפעולה על המסלול בולנסיה
ניסני בפעולה על המסלול בולנסיה
דגל ישראל על מכונית פורמולה 1
דגל ישראל על מכונית פורמולה 1
רוי ניסני והצוות של סאובר בולנסיה
רוי ניסני והצוות של סאובר בולנסיה
הודעה לעיתונות

יום מוצלח במיוחד לרוי ניסני במבחנים לפורמולה 1

מהנדסי קבוצת סאובר הביעו סיפוק רב מביצועיו של הנהג הישראלי והגדירו אותם "מעולים ". מנהל הקבוצה ברט זנדר "ביצועיו של רוי הם בסיס מצוין לעבודה איתו בעתיד"

רוי ניסני עשה היום היסטוריה, כאשר נהג במכונית הפורמולה 1 של קבוצת סאוובר על המסלול בוולנסיה שבספרד עם דגל ישראל. ניסני נהג על מכונית הפורמולה C-31 ובסיכומו של היום הביעו בקבוצה שביעות רצון רבה ביותר מביצועיו של הנהג.

ניסני סיכם את היום ואמר:"זה היה יום מצויין, ההרגשה לנהוג במכונית פורמולה 1 היתה נהדרת, צברתי המון ניסיון ביום האימונים הזה".

במהלך יום האימונים עבר ניסני כ-400 קילומטרים בכמאה הקפות של המסלול, במכונית שהיא בעלת 800 כוח סוס ו-2398 סמ"ק המאיצה מאפס ל-100 קמ"ש בזמן של 1.8 שניות.

כבר במקצה הראשון הרשים ניסני את מהנדסי הקבוצה כשאחד מהם העיר: "קשה להאמין שזו הפעם הראשונה של הנהג בפורמולה 1 ". אחרי שלושה מקצים של שבע הקפות כל אחד, שנועדו בעיקר לתת לניסני את הזמן להתרגל לעוצמה, יצא הנהג למקצים ארוכים של 15 הקפות כל אחד, במהלכן רשם גם את זמן ההקפה הטוב ביותר של היום .51:14.: דקות.

המהנדסים של סאובר הביעו סיפוק רב גם מהיכולת הפיזית והעמידה בלחץ של כחמישה כוחות G שהופעלו עליו במהלך האימון, דבר הדורש כושר גופני גבוהה ושרירי צוואר חזקים במיוחד. מנהל הקבוצה ברט סנדר סיכם ואמר "רוי עשה היום עבודה מעולה וזה בסיס מצוין כדי לעבוד איתו בעתיד".

לאורך היום תרגל ניסני מצבים שונים, השתמש במספר סוגי צמיגים ונבחן באסטרטגיות שונות של נהיגה, כאשר המהירות המרבית אותה רשם היתה 350 קמ"ש.

בקבוצת סאובר פרסמו הערב הודעה רשמית המסכמת את אימון המבחן של ניסני. בשבועות הקרובים יקבלו בקבוצה את ההחלטות לגבי כלל הנהגים בשתי העונות הבאות ובסביבתו של ניסני אופטימים מאוד לגבי שילובו בעתיד בקבוצה.

ניסני שסיים השבוע עונה שנייה במרוצי אליפות אירופה הרשמית של פורמולה 3 ובסך הכול חמש עונות כנהג פורמולה – בהם נהג גם בפורמולה ב.מ.וו ג'וניור ובפורמולה מאסטר עם 9 פודיומים , יוצא עכשיו לפגרה קצרה.

צילומים לשימוש חופשי. קרדיט לצילומים: מטיאס פרסון

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי - ייעוץ תקשורתי.