ברז מדגל המותקן בפרויקט המשטרה
ברז מדגל המותקן בפרויקט המשטרה
הודעה לעיתונות

חברת "מדגל" נבחרה לספק הבלעדי של הברזים לפרויקט הענק של הקמת מרכז ההדרכה החדש של משטרת ישראל בבית שמש

יצרנית הברזים הישראלית "מדגל", נבחרה לספק הבלעדי של הברזים בפרויקט הענק להקמת מרכז ההדרכה החדש של משטרת ישראל בבית שמש. בימים אלה משלימה מדגל אספקה של כ-1000 ברזים לפרויקט, המשתרע על 230 דונם ו- 62,000 מ"ר שטח בנוי, וכולל מבני מגורים, מבני לימוד, מתקני אימון, מתקני לוגיסטיקה, חדרי אוכל ועוד. היקף העסקה – כ-250,000 ₪.

ג'יין מטלון דרי, מנהלת השיווק של "מדגל", ציינה כי "מדגל" סיפקה לפרויקט מגוון נרחב של פתרונות בהתאם לצרכים הנדרשים במתחמים השונים בפרויקט, בהם - ברזים אלקטרוניים, ברזים מנתיים, ברזים המותאמים לנכים, ברזים לחדרי רחצה ולמטבחים, אינטרפוץ למקלחות ועוד. בחירתה של חברת "מדגל" לפרויקט, ציינה ג'יין, נובעת משילוב של יתרונות חשובים שיש ל"מדגל", בהם - ניסיון של למעלה מ- 40 שנה בייצור ברזים, שירות מעולה, אחריות של 7-10 שנים על הברזים, טכנולוגיות מתקדמות, עיצובים עדכניים וכמובן מגוון פתרונות לכל סוגי הצרכים.

אודות חברת מדגל: חברת מדגל, בבעלות קיבוץ גליל ים, מייצרת ומשווקת ברזי איכות מעוצבים העשויים מתרכובות פולימרים מתקדמות, ללא חשש לעופרת (APM). החברה מייבאת ומשווקת גם ברזי מתכת ובהם מותג ברזי היוקרה "Medici" מאיטליה. החברה מעסיקה עשרות עובדים עם מוגבלויות פיזיות ומוגבלויות ראייה. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקן ISO 9001 ותקנים בינלאומיים מחמירים.

www.madgal.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אוברמן תקשורת - סיגל אוברמן.