הודעה לעיתונות

עמית נטף מונה למנהל פעילות IBM בחברת Team

תים, חברת טכנולוגיית המידע הגדולה והמנוסה ביותר בישראל, המתמחה באספקת מגוון רחב של פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום ה- IT, הודיעה היום על מינויו של עמית נטף
ל- Managing Director, IBM strategic business

עמית נטף, בוגר תואר ראשון מטעם במסלול תקשורת ומדעי ההתנהגות מטעם המכללה למנהל, בוגר תואר שני בניהול ומשאבים בכלכלה ירוקה מטעם אוניברסיטת חיפה, מילא בעבר שורה של תפקידים בכירים בחברות גדולות, ביניהם: סמנכ"ל מכירות בגלאס האוס של טלדור תקשורת, מנהל פעילות עסקית אירופאית ומזרח תיכון בחברת נטאפ, מנהל תחום אחסון וגיבוי מידע בחברת IBM ישראל ועוד.

במסגרת תפקידו, כחלק מהפעילות העסקית שבין שתי החברות, ינהל עמית, בין השאר, את פעילות הענן שלל IBM מול לקוחות הקצה של תים.

אודות תים
תים, מקבוצת מלם-תים, הינה ספקית המחשוב וחברת האינטגרציה המובילה בישראל, על פי דוחות חברת האנליסטים STKI. לחברה מעל ל-40 שנות ניסיון בתחום המחשוב והתקשורת. יכולותיה מבוססות על פיתוח מתודולוגיות ייחודיות בתחומי המחשוב המתקדמים, כמו גם על יכולות מקצועיות ורמת שירות, מן הגבוהות הקיימות בשוק המחשוב בישראל.
לתים מוניטין מצטבר המבוסס על מכלול שירותים רחב, אותם היא מספקת למגוון רב של לקוחות. על לקוחותיה של החברה נמנים ארגונים רבים בכל מגזרי המשק, ביניהם: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשיה ומסחר, פיננסי, הייטק , טלקום ועוד.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר הבית:. [www.malamteam.com ]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.