הודעה לעיתונות

SRL של חברת תים, תפיץ את פתרונות ההתרעה של iTAnalyzer הישראלית

המערכת תופץ כפתרון משלים למערכות הניטור של CA

חטיבת SRL של חברת תים, מקבוצת מלם-תים, הודיעה היום כי חתמה הסכם הפצה והטמעת פתרון להתרעה בזמן אמת על כשל בתשתיות המחשוב בארגון, פרי פיתוחה של חברת iTAnalyzer הישראלית.

SRL אשר מובילה את מכירות מערכות הניטור של Nimsoft מבית CA בישראל, החליטה לצרף את פתרון ההתרעה של iTAnalyzer בהתאמה ללקוחות Nimsoft, כרכיב משלים למערכת הניטור שברשותם.

"מערכת המוניטור של Nimsoft מתריעה בזמן אמת על תקלות בסביבת ה-IT", אומרת סיגל בירן, מנהלת מכירות ב-SRL. "מה שהיה חסר לכלל פתרונות הניטור בזמן אמת, זו מערכת שתדע להתריע באופן פרואקטיבי על כשל בתשתיות המחשוב, כך שאנשי המחשוב יוכלו לטפל בבעיה עוד לפני שהיא קרתה. הפתרון החדש מצמצם משמעותית את מספר התקלות בפועל, כמו גם מספר ההתרעות ממערכות הניטור".

הפתרון של iTAnalyzer מאפשר למנמ"ר ולמנהל התשתיות לבצע ניהול עסקי, אפקטיבי ופרואקטיבי, תוך הפחתת העלויות והסיכונים הכרוכים בתפעול מערך התשתיות ה- IT הארגוני. המערכת אוספת מידע מכלל מערכות תשתיות המחשוב באופן עצמאי, ללא תלות במערכות המידע, או במערכות הניהול המסופקות על ידי היצרנים השונים, מנתחת את המידע באמצעות מנוע אנליטי מתקדם ומציגה אותו בממשק אחד ברור ובשפה עסקית. המערכת מציגה את המגמות המתפתחות לאורך זמן בתחומים הרלוונטיים ומסייעת בניהול נכסי המחשוב וביישום גישת IT as a business.

חטיבת התוכנה של תים מייצגת פתרונות תוכנה מובילים של חברות תוכנה ישראליות ובינלאומיות המשמשים למעלה מ- 1,500 לקוחות במגזרי הטלקום, היי טק, בנקאות ופיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד.

אודות תים
תים, מקבוצת מלם-תים, הינה ספקית המחשוב וחברת האינטגרציה המובילה בישראל, על פי דוחות חברת האנליסטים STKI. לחברה מעל ל-40 שנות ניסיון בתחום המחשוב והתקשורת. יכולותיה מבוססות על פיתוח מתודולוגיות ייחודיות בתחומי המחשוב המתקדמים, כמו גם על יכולות מקצועיות ורמת שירות, מן הגבוהות הקיימות בשוק המחשוב בישראל.

לתים מוניטין מצטבר המבוסס על מכלול שירותים רחב, אותם היא מספקת למגוון רב של לקוחות. על לקוחותיה של החברה נמנים ארגונים רבים בכל מגזרי המשק, ביניהם: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשיה ומסחר, פיננסי, הייטק , טלקום ועוד.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר הבית:. [www.malamteam.com ]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.