מפרסם: גלאי תקשורת
תאריך: 27/11/2014 15:55
נושא: טלוויזיה
היהודים באים. צילום: נטלי מרכוס.
היהודים באים. צילום: נטלי מרכוס.
אילה חסון. צילום: ששון תירם.
אילה חסון. צילום: ששון תירם.
הודעה לעיתונות

שישי החדש בערוץ הראשון - מחר - מהדורת היומן, תכנית רביעית ל"היהודים באים" וסרט האקשן "מלשין" בכיכובו של דווין ג'ונסון

שישי החדש בערוץ הראשון: מהדורת היומן בשתי דקות לשמונה, התכנית הרביעית של "היהודים באים" ב-21:30 ומיד לאחר מכן ב-22:00 סרט האקשן "מלשין" בכיכובו של דווין ג'ונסון – "דה רוק".

היומן
בכל שישי עם איילה חסון וצוות הפרשנים המוביל של הערוץ הראשון בשתי דקות לשמונה.
ביומן השבוע תעלה לדיון סערת עמיר בניון, אחד הנושאים הבוערים בימים המתוחים האלה, כשברקע חוק הלאום, האם כל סטאטוס מצייץ או שיר מחאה הופך מיד להסתה? אם לא היה מדובר בשיר של איש ימין היה "עליהום" תקשורתי סביבו? האם גם אז היה מבטל נשיא המדינה את השתתפותו בטקס? בסיר הלחץ החברתי שבו אנחנו נמצאים מה מותר ומה אסור להגיד? מה לגיטימי ומה מיד הופך לכותרת ולתיוג "הסתה".
היומן - ימי שישי ב-19:58 בערוץ הראשון וב-HD בYes וב-Hot.

"היהודים באים"
סדרת מערכונים סאטירית הבוחנת את ההיסטוריה של העם היהודי מתקופת התנ"ך ועד ימינו, בכיכובם של מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי ויניב ביטון.
התכנית מציגה את הסיפורים, המיתוסים היהודיים והפרות הקדושות שכולנו מכירים מזווית חדשה ומפתיעה, מתמקדת בדמויות מפתח מאברהם אבינו ועד רבין, ועונה על שאלות כמו – על מה באמת רבו יצחק וישמעאל, מה מדינת ישראל עשתה למען פולארד, ומי, לעזאזל, נתן את ההוראה?
הסדרה "היהודים באים" בודקת מה הם החומרים מהם עשוי העם היהודי ומנסה להבין איך הצלחנו לשרוד אלפיים שנה ומה אנחנו צריכים לעשות כדי לשרוד עוד אלפיים.
יוצרי הסדרה: אסף בייזר, נטלי מרכוס ויואב גרוס.
במאי: קובי חביה.
חברת הפקה: יואב גרוס הפקות.
מפיק ראשי: עמית זלץ.
היהודים באים - ימי שישי ב-21:30 בערוץ הראשון וב-HD בYes וב-Hot.

"מלשין"
עולמו של ג'ון מתיוס, איש עסקים מצליח, קורס כאשר הוא מתבשר שג'ייסון, בנו הצעיר, נידון לעשר שנות מאסר בכלא פדראלי באישום של סחר בסמים. בנו, שקיבל חבילה מחבר ובה הסמים המוחבאים, בטוח בחפותו, וג'ון פונה בחוסר אונים לליבה של ג'ואן, תובעת בבית משפט המחוזי. הוא מבקש ממנה להתיר לו לחדור כסוכן סמוי לקרטל הסמים שהפליל את בנו ולנקות אותו מאשמה. כשהסכנה אורבת לו בכל פינה, ג'ון יוצא למשימה בלתי אפשרית של חיים או מוות.
במאי: ריק רומן וו.
שחקנים: דוויין ג'ונסון, ברי פפר, ג'ון ברנטאל, מייקל קנט וויליאמס, מלינה קנקארדס, נאדין ולאסקז, רפי גברון, בנג'מין בראט וסוזאן סרנדון. ארה"ב, 2013.
שישי אקשן - ימי שישי ב-22:00 בערוץ הראשון וב-HD בYes וב-Hot.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גלאי תקשורת.