מפרסם: פיליזר תקשורת בע"מ
תאריך: 18/12/2014 13:47
נושא: פרסום
קמפיין חדש
קמפיין חדש
הודעה לעיתונות

מפעל הפיס משיק קמפיין יוצא דופן למנויי הפיס ברחבי הארץ תחת הכותרת: "א- אר-ארא- אראל- אראלה ממפעל הפיס"

לא רק נחמן....
מפעל הפיס משיק קמפיין יוצא דופן למנויי הפיס ברחבי הארץ תחת הכותרת:
"א- אר-ארא- אראל- אראלה ממפעל הפיס"

דפנה נעים שאול, סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום מפעל הפיס: "המהלך השיווקי העושה שימוש בשיחות של אראלה לזוכים חצה מזמן את הגבולות המוכרים של השיח הפרסומי הקונבנציונלי והפך לביטוי שגור בפי כל, המסמל איחולי ברכה, הצלחה ובשורה טובה.

מפעל הפיס משיק במהלך כל חודש דצמבר קמפיין פרסומי חדש ומיוחד, בתקציב של למעלה משני מיליון שקלים, תחת הכותרת: ""א- אר-ארא- אראל- אראלה ממפעל הפיס" ברחבי הארץ.
הקמפיין הייחודי, יעלה בפרסום ברדיו, בעיתונות, באינטרנט, בקולנוע ובנקודות המכירה של מפעל הפיס, וינוהל על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין כאמור, יימשך לאורך כל חודש דצמבר.
במפעל הפיס מנויים כיום יותר מ 600,000 מנויים המשתתפים בהגרלות מנוי הפיס. בעקבות פעילות זו, מקווים במפעל הפיס להגדיל את החשיפה למותג ואת מספר המנויים.

דפנה נעים שאול, סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום מפעל הפיס: "המהלך השיווקי העושה שימוש בשיחות של אראלה לזוכים חצה מזמן את הגבולות המוכרים של השיח הפרסומי הקונבנציונלי והפך לביטוי שגור בפי כל, המסמל איחולי ברכה, הצלחה ובשורה טובה.

לדברי אילן דרור, מנהל אגף קשרי לקוחות מפעל הפיס: "ממחקרים שונים שערכנו עלה כי בעוד קמפיינים של מנויי הפיס זוכים לשיעורי אהדה וזכירות גבוהים מאוד, חלק מהלקוחות לא הפנימו את העובדה שבכדי שאראלה תתקשר אליהם הם קודם כל צריכים לעשות מנוי... זו הסיבה שבגללה יצאנו עם הקונספט הנוכחי, שמשלב את המסר בצורה הומוריסטית וקלילה".

הקמפיין כאמור, ינוהל על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO- סמנכ"ל קריאטיב: שני גרשי, מנהל קריאטיב: שגיא בלומברג, ארט: דניאל פוגל, קופי: אסף חלפון
מנהלת לקוחות: קרן בכר אמיתי, סופרווזרית: עינב טנצר, תקציבאית: ליאור פטיצר, סמנכ"ל פלנינג: הילל גייגר, פלנרית בכירה: הילה טמיר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פיליזר תקשורת בע"מ.