הודעה לעיתונות

מעל מיליון משתמשים באפליקציית ה iPhone של airberlin

חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה, פרסמה עדכון לאפליקציית האייפון שלה הזמינה להורדה כעת בחנות אפל. מעל למיליון משתמשים כבר התקינו את האפליקציה של airberlin בטלפונים החכמים שלהם. סגן מנהל השיווק של החברה, אנדרה ראהן מסביר "אנו מעלים את חווית הנוסעים שלנו לרמה אחרת, בשבועות האחרונים ניתחנו את משוב המשתמשים שלנו במטרה לשפר את הניווט והתכנים באפליקציה. כיום, אחד מתוך כל ארבעה נוסעי airberlin משתמש באפליקציה או בכרטיס העלייה למטוס דרך הנייד".
בכל חודש נוסעים משתמשים באפליקציית האייפון מעל 100,000 פעמים, על מנת לעבור הליך צ'ק אין. אין ספק כי כמות המשתמשים באפליקציה זו תגדל. אפילו כעת, כ- שליש מנוסעי airberlin משתמשים באפליקציה על מנת להשלים את הליך הצ'ק אין.
משתמשי האפליקציה של airberlinיכולים להתחבר למערכת ולנהל את ההזמנות שלהם עם הפרופיל האישי והנוסע המתמיד-topbonus . האפליקציה מאפשרת לנוסעיה להשלים הליך צ'ק-אין 30 שעות לפני הטיסה וחוסכת לנוסע זמן רב. בנוסף, היא גם מספקת מידע על זמני עלייה למטוס, על הטיסה, נתוני מזג האוויר ומספר שער היציאה ליעד.

airberlin היא אחת מחברות התעופה המובילות באירופה, ומפעילה טיסות אל 171 יעדים ברחבי העולם. כחברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה, היא הטיסה בשנת 2013 למעלה מ-31.5 מליון נוסעים. החברה חברה בברית חברות-התעופה oneworld®.
לרשות airberlin עומדת רשת גלובלית של קווי תעופה. החברה, העטורת פרסים על שירותיה, מציעה טיסות ברחבי העולם יחד עם 17 חברות תעופה, עם מספרי טיסות משותפים. גילם הממוצע של המטוסים בצי החברה הוא חמש שנים, והוא בין הצעירים והיעילים ביותר מבחינה אקולוגית באירופה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- FC-קבוצת פיליזר תקשורת.