הודעה לעיתונות

חיידקי-גורמה לא רק בגבינות כחולות, מהיום גם ביין:

יקב צרפתי חדש וכשר עולה לארץ - המייצר יין מטיפוח חיידקים בחבל בורדו שבצרפת.
היין החדש יושק בתערוכת היין הגדולה "יין ירושלים 2015" שתיערך ב11-12 בפברואר

אפליקציית "גט טקסי" תקים בארוע תחנת מוניות שתאפשר להנות מטעימה של 160 יינות ללא הגבלה מבלי לדאוג לנסיעה חזרה

יקב "דומיין רוז קמיל" מחבל בורדו הצרפתי, עולה לישראל וישיק לראשונה את יינותיו הכשרים בתערוכת "יין ירושלים 2015". היקב מייצר את חומרי הגלם בדרך של טיפוח חיידקי-גורמה טבעיים מצרפת, המעניקים לכרם טעמים וותיקים שהתעשייה המודרנית שכחה.

לדברי ממי קפלן מנהל התערוכה, טיפוח החיידקים בסביבת הכרם כולל חריש בעזרת רתימה לסוסים, כדי למנוע דחיסה מכאנית ומיותרת של הקרקע ההורסת את סביבת המחייה של החיידקים. בנוסף מאכילים את החיידקים במזון מיוחד המעודד את שגשוג קהילתם.

שיטת הגידול מניבה יינות בטעמים חזקים וברורים יותר, תוססים יותר ובעלי איזון טוב יותר ברמות הסוכר ביחס לבשלות הפיזיולוגית של האשכול. כך היין מגיע לאיזון נכון של טעם ואלכוהול.

אפליקציית גט טקסי תקים בתערוכה תחנת מוניות, המאפשרת הזמנת מונית בלחיצת כפתור. כך שהמבקרים יוכלו להנות בראש שקט מטעימה ללא הגבלה מ-160 היינות שיוצגו בארוע וגט טקסי תדאג לנסיעה חזרה.

תערוכת "יין ירושלים" תערך בימים רביעי וחמישי, 11-12 בפברואר, בבניני האומה בירושלים. בתערוכה ישולבו מציגים של קוניאק, גבינות גורמה, סושי, שמן זית איכותי, מוצרי יוקרה, גאדג'טים ואביזרי יין מקצועיים.
מחיר הכניסה 90 שקל, הכרטיסים כוללים כוס יין למזכרת ובקבוק סאן פלגרינו, טעימות ללא הגבלה וחניה חינם. כל הבקבוקים ימכרו במבצע 3+1 . התערוכה נערכת בליווי ומיתוג של בית הקונספטים אלנבי.

רשמה מוקדמת באתר
www.winejerusalem.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רוני חסיד דוברות ויחסי ציבור.