אבנר מימון, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון מערכות. יח"צ
אבנר מימון, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון מערכות. יח"צ
הודעה לעיתונות

סינריון מערכות חתמה על שתי עסקאות למכירת והטמעת מערכת חכמה לניהול זמן ונוכחות של אלפי עובדים בדרום אפריקה

סינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, סגרה עסקאות בהיקף של מעל למיליון שקל, למכירת והטמעת מערכת הנוכחות Synerion Direct בחברת RAM, אחת מחברות השילוח וההפצה הגדולות בדרום אפריקה ובחברת Aspen Pharmacare, יצרנית תרופות וציוד רפואי.

מערכת Synerion Direct היא פתרון לניהול מערך העובדים (Workforce Management) הנותן תמונה מקיפה ומפורטת של שעות עבודה שהארגון צורך, מקצה ומשלם עבורן, ומאפשר התייעלות מתמדת ודיוק מרבי בחישובי שכר. המערכת מאפשרת גישה ישירה למידע, לעדכון ותקשורת בין עובדים ומנהלים בנושאי נוכחות, היעדרות, משימות וסידור עבודה. Synerion Direct כוללת התראות והודעות יזומות המפנות את תשומת הלב לנושאים שדורשים טיפול ועדכון מידי. תצוגת נתונים בזמן אמת על בסיס מטריקות מובנות (Embedded Analytics) חושפת מדדים עסקיים חשובים בזמן אמת, המאפשרים בקרה וביצוע התאמות נדרשות.

חברת RAM, מחברות השילוח וההפצה הגדולות בדרום אפריקה מעסיקה מעל 6,000 עובדים הפרוסים בכל רחבי המדינה. לחברה כ- 1,500 משאיות העובדות בשלוש משמרות, והיא רכשה בנוסף את מערכת סידור העבודה של סינריון, לצורך השיבוץ האפקטיבי ביותר של הנהגים למשמרות.
Aspen Pharmacare, היא יצרנית תרופות וציוד רפואי עם ותק של 160 שנים ופריסה באתרים רבים בכל רחבי דרום אפריקה. באמצעות מערכת Synerion Direct תנהל החברה בשלב הראשון את הנוכחות וההיעדרויות של 5,000 מתוך 10,000 עובדיה.

"הגרסה העדכנית של מערכת הנוכחות שלנו, Synerion Direct, על מגוון יכולותיה, מעניקה לנו יתרון תחרותי גם בשווקים הבינלאומיים בהם אנו ממוקדים כגון ארה"ב, קנדה ודרום אפריקה", אומר אבנר מימון, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון מערכות. "בזכות המערכת החדשנית אנו מגדילים את נתח השוק שלנו, ומגיעים ללקוחות גדולים חדשים. אלה בוחרים במערכת שלנו בזכות יכולתה לתת מענה לארגונים גדולים, בעלי צרכים מורכבים ופריסה בינלאומית.
אנו פועלים בשוק הדרום אפריקאי מזה למעלה מ- 15 שנה. בשוק זה ביצענו מאות פרויקטים בחברות וארגונים גדולים, ביניהם טויוטה, קלוגס, לוי שטראוס, חברת הקוסמטיקה וולה, בתי חולים, ועוד. בשנה הבאה אנו אף מתכננים להתרחב לעוד כ- 12 מדינות ביבשת, באמצעות המפיצים איתם אנו פועלים".

אודות סינריון
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 25 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים וחישוב שכר, ניהול גיוס עובדים וניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.
למידע נוסף : http://www.synerion.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.