לכבוד פורים - מארזי משלוחי מנות מקוריים משמחים ושימושיים המשלבים מתנה - מאסטר סלייסר מבית כרמל דיירקט - צילום אסף אמברם
לכבוד פורים - מארזי משלוחי מנות מקוריים משמחים ושימושיים המשלבים מתנה - מאסטר סלייסר מבית כרמל דיירקט - צילום אסף אמברם
הודעה לעיתונות

רוצים להכין משלוח מנות מקורי, משמח ושימושי? 'כרמל דיירקט' מציעה דרך יצירתית להכנת משלוח מנות לפורים, המשלבת מתנה!

'כרמל דיירקט' מציעה דרך יצירתית להכנת משלוח מנות לפורים, המשלבת מתנה:
מעבד המזון הידני 'מאסטר סלייסר' המקורי
זוכה פרס מוצר השנה לשנת 2014 בקטגוריית כלי מטבח

________________________________________________________________________

חברת 'כרמל דיירקט', המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בתחום כלי הבית, אביזרי בישול, גרילי גז ריהוט הגן והחצר ועוד, מציעה את מאסטר סלייסר המקורי – המוצר האידיאלי לקיצוץ וחיתוך, של ירקות בזמן הקצר ביותר על ידי תפעול פשוט וקל – ככלי לאריזת משלוח מנות מקורי, משמח ושימושי לכבוד פורים.

באמצעות מאסטר סלייסר ניתן לקצוץ בחיתוך גס עד דק ירקות רבים וחומרי גלם שונים ולקצר את תהליך הכנתם של מרקים ותבשילים. היתרון של המכשיר הוא במבנה הסכינים: למאסטר סלייסר 3 סכינים הממוקמים במבנה מדורג ולכן מאפשרים קיצוץ / חיתוך אופטימאלי לכל סוגי הירקות בזמן קצר של כ- 10 שניות ואף פחות, זאת תוך סיבוב פשוט של הידית. כמו כן, המאסטר סלייסר קל לניקוי, אינו צורך חשמל וידידותי למשתמש.

ככלל, המאסטר סלייסר (Master Slicer) נותן מענה רב תכליתי לכל פעולות היומיום במטבח. באמצעות מגוון אביזרים רחב, הנמכר עם המכשיר, ניתן לא רק לחתוך ירקות אלא גם לטחון בשר לקציצות, לקצוץ תפו"א או עגבניות, להקציף ביצים, תערובות שונות ועוד ועוד – פעולות אלה מתבצעות אף הן, באמצעות ידית הפעלה אחת, אותה מסובבים בקלות רבה.

המאסטר סלייסר יכול לשמש בעיצוב מארז מקורי למשלוח מנות אשר ישמח את כל מי שיקבל אותו. מוצר זה זכה בשנה החולפת – בפרס מוצר השנה בקטגורית כלי מטבח, ומוכיח את יעילותו גם השנה.
המחיר: 180 שקלים (שנה אחריות מלאה למוצר)

להשיג אצל היבואן 'כרמל דיירקט, רחוב המלאכה 13, א.ת. לוד
לפרטים נוספים: 1-700-700-642 או באתר www.carmeldirect.com
_________________________________________________________________________

חברת 'כרמל דיירקט', מייבאת ומשווקת בישראל באופן בלעדי, גרילים, כלי בית, אביזרי בישול, ריהוט גן ועוד, ממיטב המותגים והיצרנים בעולם. בין המותגים שמייבאת החברה:
גרילי גז: GRANDHALL (המציע עוצמות חום גבוהות במיוחד) NAPOLEON (המציע גרילי גז עשויים מיציקות אלומיניום, נירוסטה איכותית וטכנולוגיות מתקדמות), GRILL CEASER (גרילי גז מודולאריים למטבחי חוץ).
SLICER: סלייסר (קוצץ ירקות רב תכליתי), 'מאסטר סלייסר', 'ספירל סלייסר' ועוד. BAMIX (בלנדר המוט הטוב בעולם), PENSOFAL (מותג סירים ומחבתות ביוקרמיים, פטנט רשום), HARTMAN (ריהוט גן וחצר) ו- TRAMONTINA (מותג סכינים מברזיל)

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נטע שריקי יעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.