הודעה לעיתונות

סדנה חוויתית התנדבותית ביום הבחירות בעבודה לצד אנשים עם צרכים מיוחדים. מתאימה למבוגרים ולמשפחות

מה אתם עושים אחרי ההצבעה?

סטודיו אנד ג'וי מזמין את הציבור לסדנה חוויתית ביום הבחירות
בעבודה לצד אנשים עם צרכים מיוחדים
היום הפתוח מתאים הן למבוגרים והן כפעילות משפחתית עם הילדים

סטודיו אנד ג'וי מזמין את הציבור ביום הבחירות לסדנת עבודה חוויתית התנדבותית לצד אנשים עם צרכים מיוחדים בשזירת פרחים ובאריזת חבילות שי לקראת פסח. הסדנה תאפשר להכיר את מי שעומדים מאחורי המוצרים המיוחדים, אשר מתייצבים יום-יום לעבודה, שמים בצד את מגבלותיהם ורוצים להוכיח כי הם מסוגלים ושווים ככל בני האדם להיות מועילים ויצרניים. הסטודיו אינו מקבל כספי ציבור, תרומות או תמיכות מתוך מדיניות עקרונית של התפרנסות ממכירת מוצרים בלבד. ההעסקה של העובדים הינה ישירה על בסיס שכר שעתי מכובד ועם כל התנאים הסוציאלים.

הסדנה מתאימה הן למבוגרים והן כפעילות משפחתית עם ילדים, שיעברו חוויה מיוחדת ומעוררת השראה של עבודה עם אנשים שמתמודדים עם מוגבלות ומלאי שמחת חיים.

סטודיו אנד ג'וי בחר לערוך את היום הפתוח לציון 8 שנים להקמת הסטודיו ולשתף בהישגיו: לאורך שנות קיומו עברו 112 עובדים תהליך שיקום בסטודיו אנד ג'וי שייצרו 1.3 מיליון מתנות ל-2500 גופים במגזר הציבורי והעסקי ולעשרות אלפי אנשים פרטיים. מרבית העובדים הצליחו להיקלט בתום עבודתם במקומות עבודה אחרים הודות לניסיון ולביטחון שצברו. על פי הערכה כתוצאה מהעבודה באנד ג'וי נחסכו למדינה 8 מיליון שקל הוצאות שיקום.

לדברי נדב עטיה, מייסד סטודיו אנד ג'וי, הפעילות ביום הבחירות היא הזדמנות יוצאת דופן לחוות עבודה לצד העובדים הנפלאים ולקבל מהם את העוצמות והאנרגיות שלהם. זה בכלל לא מובן מאליו בהתחשב במסע החיים האישי של כל אחד ואחר מהמשתקמים ואין מילים לתאר את תחושת הסיפוק של העבודה לצידם. בסדנא כולם יחד ישזרו זרי פרחים ויעצבו חבילות שייצרו מעגלים של שמחה.

הארוע יערך ביום הבחירות, יום שלישי, 17 במרץ, בין השעות 10:00-15:00 בסטודיו אנד ג'וי בפארק אפק בראש העין (ניתן להגיע גם לחלק מהזמן)
תאום השתתפות בטלפון: 03-9011735 או במייל: [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רוני חסיד דוברות ויחסי ציבור.