מפרסם: HOT
תאריך: 11/03/2015 17:36
נושא: טלוויזיה
הודעה לעיתונות

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם מותחן האקשן המדובר שלUniversal Cable Production

מהיוצרים גידי רף וטים קרינג ("גיבורים")
בכיכובם של המועמד ל"גלובוס הזהב" ג'ייסון אייזקס וזוכת ה"אמי" אן הייש
החל מה-21.3 ב-HOT Plus ו-HOT VOD

"DIG", מותחן אקשן חדש בן עשר פרקים מבית "Universal Cable Company" (UCP), שהושק בשבוע שעבר ברשת הכבלים "USA", ומגוללת תעלומת רצח המתרחשת על רקע ירושלים בת זמננו, תשודר ב-HOT בעקבות עסקה שנחתמה עם "קשת אינטרנשיונל", שאחראית על הפצת הסדרה בישראל.

"DIG" פותחה בשיתוף פעולה עם גייל ברמן ("באפי ציידת הערפדים") מחברת ההפקות "The Jackal Group" וג'ין שטיין ("תעתוע"). אס-ג'יי קלרקסון ("כתום זה השחור החדש") ביימה והפיקה את פרק הפיילוט. מנכ"ל "קשת" אבי ניר, מנכ"ל "קשת אינטרנשיונל" אלון שטרוזמן ומנהלת תחום הדרמה והקומדיה קרני זיו נמנים בין מפיקי הסדרה.

בסדרה מככב המועמד ל"גלובוס הזהב" ג'ייסון אייזקס, שכיכב לאורך השנים בסדרת שוברי הקופות "הארי פוטר", הסרטים "הפטריוט", "בלאק הון דאון" ו"זעם", והסדרה "להתעורר". לצדו מככבת זוכת ה"אמי" אן הייש, ששיחקה בסרטים "6 ימים 7 לילות" ו"דוני בראסקו" והסדרות "גברים על עצים" ו"Save Me".

"DIG" נוצרה והופקה על-ידי המועמד ל"אמי" וזוכה ה"BAFTA" טים קרינג ("גיבורים") וזוכה שני פרסי ה"אמי" ושני פרסי האקדמיה לטלוויזיה גידי רף ("חטופים", "הומלנד"). הסדרה עוקבת אחר סוכן ה-FBI פיטר קונלי (אייזקס), שחווה בחייו שורת קשיים ושברון לב. נואש להותיר את שדיו האישיים מאחור, פיטר מוצב מחדש בישראל תחת ההדרכה של הבוסית החדשה שלו, והמאהבת שלו לפרקים, לין מונהן (הייש).

כאשר הוא יוצא לפתור מקרה רצח של צעירה אמריקאית, פיטר מוצא את עצמו צולל לתעלומת מסתורין שחושפת את הסודות האפלים ביותר של ארץ הקודש, קונספירציה בת אלפי שנים שמאיימת לשנות את פני ההיסטוריה. בעוד פיטר נמצא במרוץ לחקר האמת, הוא מגלה במהרה שהוא לא היחיד שנמצא בחיפוש אחר תשובות.

לצדם של אייזקס והיש, מככבים בסדרה אליסון סודול ("טרנספרנט"), דיוויד קוסטבייל ("שובר שורות"), ריצ'רד אי. גרנט ("דאונטון אבי"), זוכת "גלובוס הזהב" רג'ינה טיילור ("היחידה"), המועמדת ל"אמי" לורן אמברוז ("עמוק באדמה"), המועמד ל"טוני" עומאר נטוואלי ("נון-סטופ") ואורי פפר ("מלחמת העולם Z").

מלבד פפר, משתתפים בפרקי הסדרה השחקנים הישראלים אסי כהן, נועה תשבי, שמיל בן-ארי, יהודה לוי, צחי הלוי ומשה איבגי.

אודות Universal Cable Company:
"Universal Cable Company" (UCP) מייצרת סדרות ותכנים דיגיטליים מקוריים, חדשניים ועטורי שבחים בפלטפורמות מדיה שונות, להפצה בארה"ב ובעולם. ספריית התוכן של UCP מכילה קלאסיקות כמו "מונק" זוכת ה"אמי", והסדרות הפופולאריות וחביבות המבקרים "בניחוש חוקר", "בטלסטאר גלקטיקה" ו"מחסן סודי 13". בארצות הברית, המותגים של UCP מוקרנים בשורה של רשתות, בהם "DIG", "Playing House", "רופא להשכיר", "Satisfaction" ו"חליפות" ברשת "USA". "Ascension", "התנגדות", "Dominion" ו"12 קופים" ב"Syfy", "Girlfriends' Guide to Divorce" ב"Bravo", "Difficult People" ב"Hulu", "בטלסטאר גלקטיקה: דם וכרום" ב"Machinima Prime/You Tube", "Syfy" ודיוידי ובלו-ריי, ו"Side Effects" ב"Awesomeness TV/You Tube". UCP"" היא חלק מ"NBCUniversal Cable Entertainment", חטיבה של "NBCUniversal", אחת מחברות הבידור והמדיה המובילות בעולם.

אודות קשת אינטרנשיונל:
"קשת אינטרנשיונל" היא הזרוע הגלובאלית להפקה והפצה של "שידורי קשת". מנכ"ל החברה הוא אלון שטרוזמן, והיא כוללת את שלוחותיה המקומיות ("קשת UK", "קשת אוסטרליה" ו"קשת DCP" בארה"ב), כמו גם זרוע ההפצה הגלובאלית. הקטלוג של "קשת אינטרנשיונל" כולל למעלה מ-60 תכנים מצליחים במגוון ז'אנרים, שמושכים קהלים בכל העולם, בהם דרמת הלהיט "חטופים", הגרסה הישראלית המקורית של זוכת ה"אמי" "הומלנד", תוכנית המערכונים האינטראקטיבית "הכוכב הבא", פורמט הדוקוריאליטי זוכה ה"אמי" הבינלאומי "Dear Neighbors, Help our Daughter Find Love", תוכנית הכישרונות "מאסטר קלאס", הפורמט רב הפלטפורמות "50 Things You Have to Know", ריאליטי הדייטינג "שלוש", השעשועון "הכספת", והקומדיה זוכת ה"אמי" הבינלאומי "רמזור".

החל מה-21.3, ימי שבת, בשעה 21:30, ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.