מפרסם: Kliger יחסי ציבור ותקשורת
תאריך: 19/03/2015 11:13
נושא: תיירות
הודעה לעיתונות

רשת ריקושט מציעה טיפים לטיסה וחופשה משפחתית עם ילדים

אין ספק שטיול הוא חוויה משמעותית ביותר עבור מבוגרים וילדים כאחד. לפני שיוצאים לחופשה משפחתית כדאי לבדוק את הצרכים המשתנים של כל ילד ומה חשוב לארוז אתנו לטיול ארוך ולטיסה ממושכת כדי למנוע אכזבות מצד הילדים ומריבות עם ההורים במטוס.

עדי אגמון, סמנכ"לית השיווק של רשת ריקושט מעניקה טיפים לטיסה עם ילדים:

  1. לפני מועד הטיסה, גשו לרופא הילדים שיערוך בדיקה מקיפה בדגש על דלקות אוזניים שעלולות להחמיר בטיסה.
  2. במידה וטסים עם פעוט, לעתים אפשר להגיע עם עגלת התינוק עד לדלת המטוס, ולקבלה באותו מקום עם הנחיתה. הצטיידו במנשא למקרה שהדבר אינו מתאפשר.
  3. העדיפו לטוס בטיסות לילה שבהן יש סיכוי גבוה יותר שהילדים יירדמו.
  4. לתינוקות, ארזו בתיק העלייה למטוס את כל צורכיהם, למשל, חיתולים, מספר בקבוקים, מספר מוצצים, פורמולת תחליף חלב, מגבונים, בגדים להחלפה, שמיכה חמה לתינוק ושניים-שלושה צעצועים מוכרים ואהובים, רצוי כאלה שאינם מרעישים.
  5. כמה ימים לפני הטיסה, ארגנו את סדר היום של התינוק בהתאם לשעון המקומי של ארץ היעד, כדי שהשינוי יבוא בהדרגה. הדריכו את הפעוטות, עד כמה שניתן, בכל הקשור למהלך הטיסה.
  6. חשוב לבטח את כל המשפחה בהתאם לטיול הצפוי: סטנדרטי או אקסטרים. חשוב לבדוק מה כולל הביטוח ועד איזה סכום אתם מבוטחים במקרה הצורך.
  7. הצטיידו בנשנושים ובמאכלים שהילדים אוהבים, והזמינו עבורם ארוחת ילדים. הקפידו שישתו הרבה במהלך הטיסה.
  8. במהלך המראות ונחיתות, תנו לפעוטות בקבוק או מוצץ כדי להקל על כאב האוזניים.
  9. חשוב לארוז בתיק העלייה למטוס בגדים חמים לילדים בשל המיזוג במהלך הטיסה וגם חוברות צביעה, משחקים, ספרים, כרית תומכת לצוואר וגרביים חמות להחלפה.
  10. בטיסות ארוכות מאד לעתים עדיף לחלק את הטיסה לשני מקטעים קצרים יותר (טיסת המשך "קונקשן") היתרון הוא בשבירת "שגרת" המטוס, שמבחינה מחשבתית יכולה לעודד הורה מותש וגם ילד שנמאס לו לשבת במקום אחד לזמן ממושך. החיסרון העיקרי הנו הארכת משך הטיסה והמאמץ הכרוך בירידה ועליה מחודשים למטוס.
  11. מומלץ לבדוק מראש מול חברות תעופה עלויות מוזלות של כרטיסי טיסה לילדים.
  12. תינוק, עד גיל שנה לערך, יכול לקבל עריסה הממוקמת על אחד מהקירות הפנימיים במטוס. מספר העריסות בכל טיסה מוגבל, והן נחטפות במהירות בעת הזמנת כרטיסים, במיוחד בעונות התיירות הבוערות. לכן כדאי להזמין כרטיסים כמה שיותר מוקדם, ולציין בפני סוכן הנסיעות את העובדה שאתם מעוניינים בעריסה.
  13. אל תשכחו לוודא כי לקחתם דרכונים, וכי הדרכונים של כל הילדים בתוקף. דרכונים לילדים מונפקים רק ל-5 שנים ולא ל-10 כמו אצל המבוגרים. ודאו כי יש בידיכם את כל הוויזות הנדרשות ליעד המבוקש.
לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Kliger יחסי ציבור ותקשורת.